Тихий вир

Тихий вир.

Згадуючи дитинство, я можу сміливо заявити, що я пробував купатися у всіх водоймах, річках і озерах, фонтанах і басейнах, які я міг виявити в літню пору.

Дивно, тоді, ми не замислювалися про небезпеки, які можуть за цим слідувати.

Сьогодні, мені боляче дивитися в стрічку новин.

Напевно. вже місяць, як, майже кожен день, повідомляють про тих, чиє життя забрала вода.

Деякі водойми я знаю і там, може потонути тільки спляча людина, але, статистика жахлива.

DSC06903.JPG

Як ви думаєте, що відбувається?

Люди стали важче, їм потрібно більше кисню, вони гірше стали переносити перепади температур?

Я впевнений, що і багато років тому були спекотні дні, коли термометр зашкалював, але люди виходили з води.

DSC06930.JPG

Тепер, будь-який, тихий вир, викликає у мене підозра, і, я не дозволю своїм дітям повторити мої кроки дитинства.

Що таїться в тихому вирі?

DSC06926.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency