Смак вечірніх подорожей

Смак вечірніх подорожей.

Напевно, ви подумаєте, що мова йде про вечірніх прогулянок, а не про мандрівки. але. все залежить від того, як ви ставитеся до такої прогулянці, її тривалості та пройденого шляху.

Скажу чесно, я скучив за таким прогулянкам, які ми робили щовечора, живучи в Кишиневі.

DSC02662.JPG

Як тільки, сонце починало ховатися за обрій, ми брали з собою термос з кавою, бутерброди та відправлялися до великого озера в центрі Молдавської столиці.

3 кілометри, а іноді, і пару кіл навколо озера, чисте повітря, любляча дружина і діти, щасливі та ситі, що ще потрібно для повного щастя).

DSC02620.JPG

Так, я знаю кілометраж, з простої причини, я здавав норми ГПО, бігаючи навколо цього озера.

Але, такі прогулянки, це не спорт, це - насолода присутністю двох близьких, рідних, поруч з тобою в чарівної атмосфери заходу сонця і зоряного неба, яке з'являлося після заходу, як ви розумієте.

Навіть, сьогодні, я пам'ятаю смак того бутерброда, він був особливий.

Цей смак можна відчути сидячи вдома.

DSC02632.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency