Неповторна краса лопуха

Неповторна краса лопуха.

DSC06896.JPG

Можливо, ви посміхнетеся, прочитавши заголовок цього посту, адже я збираюся показати вам серію фотознімків, на яких ви побачите, як прекрасний звичайний бур'ян, що росте на задвірках, лопух.

DSC06888.JPG

Але, важко бути коректним, бур'ян, погане визначення цього красеня, адже лопух, це корисне, лікарська рослина і цілком їстівне, якщо говорити про кореневища.

DSC06895.JPG

Багато обходять лопух стороною, адже його колючі плоди з гачками на кінчиках колючок, завжди готові схопитися за вашу штанину.

DSC06892.JPG

Лопух, це джерело творчості, так, ви пам'ятаєте Олімпіади 1980?

Ні?

DSC06894.JPG

Я бачив як один хлопчик з колючок лопуха створив символ тієї олімпіади ведмедика, вище свого росту, він нічим не відрізнявся від того ведмедя, який закрив олімпіаду і полетів на повітряних кулях.

DSC06891.JPG

Що ще дивно в лопухах, це те, що ви не знайдете двох однакових суцвіть, кожне з них, це свій, неповторний космос.

DSC06893.JPG

Приємного перегляду, лопух, заслуговує вашої уваги!

DSC06890.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency