НЕ сумуй

НЕ сумуй.

Зневіра, дивний гість, який приходить до тебе тоді, коли його не кличеш.

Причому, він може прийти до тебе з будь-якого приводу: сіль закінчилася, вода іржава, небо похмуре, відпустку не дали, зарплату знизили, дитина захворіла, ти чхнув, перехожий пхнув, автомобіль не завівся, розрядилася батарея телефону в відповідальний момент, втратив гаманець, можна нескінченно продовжувати цей список відірваність пелюсток від квітки нашому житті.

DSC06567.JPG

Так, ці проблеми, з якими нам важко змиритися, схожі на пелюстки, які, по одному, відриваються від квітки і падають в невідомість.

DSC06564.JPG

Але, можна побачити квіти, людей, які, як нам здається, втратили більшість своїх пелюсток, але, вони не сумують, вони не борються з нудьгою, вони, просто, радіють життю.

Так, боротьба з нудьгою, це втрата ще безлічі пелюсток, не потрібно з ним боротися, потрібно навчитися перемикати свою увагу на те, що може радувати, наприклад ... ви прокинулися.

DSC06568.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency