Як нас хотіли примусити купити новий котел опалення.

Ви думаєте у Евросоюзі не обманюють? Обманюють. Може не так часто і не так нахабно. Але такий негативний момент присутній.
IMG_20200926_12404301.jpeg

Було у нас два випадки. Один з циганами, про це я розповім у іншому пості. А нещодавно, нас обманули і хотіли примусити купити дорогий котел опалення.
IMG_20200913_17242301.jpeg

Ми жили в Україні, а два роки тому переїхали у Евросоюз у Словакію. Ми маємо свій приватний будинок недалеко від Братислави. До цього ми не мали досвіду проживання у приватному будинку. Зп останні місяці ми мали багато труднощів. Більшість з них ми успішно вирішили чи вирішуємо. Ми багато чому навчилися.

Літо скінчилося і треба вмикати опалення. У підвалі у нас стоїть газовий котел. Коли ми купляли будинок, то минулий власник обіцяв навчити це використовувати та допомогти з вирішенням можливих проблем. Ми зателефонували йому і він прийшов. Але котел ми не змогли нормально увімкнути. Тоді ми попросили допомогиту його родича. Він прийшов і запустив опалення. Все працювало пару днів. Потім котел вимкнувся. Я включити не зміг. Тоді я ще раз зателефонував цим людям. А вони відправили до нас інших помічників.

Цього разу прийшли люди які професіонально займаються встановленням опалення у будинку. Вони мали зробити сервісне обслуговування. Але все було не так. Вони прийшли у наш підвал. Візуально поглянули на котел... І сказали що він старий і треба міняти. Заміна, доставка та встановлення 2600€. Зараз я знаю що це божевільна ціна. Ми сказали що подумаємо. Але і не збиралися їм телефонувати.
Також вони сказали що котел працювати не буде. Вони помилялися. Зараз у цей момент він гріє наш будинок.
IMG_20200913_16101801.jpeg

Повернемося трохи назад. Після того як ці "професіонали" пішли. Ми два дні думали що нам робити. Де знайти гроші на нове опалення? Що робити зараз? Декілька разів ми намагалися включити опалення. Але ці спроби були невдалі. Проте нами були помічені деякі закономірності. Саме ці закономірності ми почали шукати в Інтернеті.
Ми це знайшли. Була брудна одна маленька деталь. Тому пристрій не запускався нормально. Необхідно було почистити термопару. Просто почистити наждачним папером.
IMG_20200913_16364301.jpeg

Так дійсно, котел старий. Ми дійсно будемо його міняти наступного року. Але чому вони не провели нормальну діагностику? Вони просто хотіли продати нам новий котел.
Я думаю, ці люди не е професіонали.

Така мала історія.
Нехай ваші прилади працюють. Розум майте в голові. Тепло у серці і у ваших будинках ))

** Do you think the European Union does not cheat? They are deceiving. Maybe not so often and not so brazenly. But such a negative moment is present. **

We had two cases. One with gypsies, I will tell about it in other post. And recently, we were deceived and wanted to force to buy an expensive boiler.

We lived in Ukraine, and two years ago we moved to the European Union in Slovakia. We have our own private house near Bratislava. Prior to that, we had no experience living in a private house. We have had many difficulties in recent months. Most of them we have successfully decided or are solving. We learned a lot.

Summer is over and you need to turn on the heating. In the basement we have a gas boiler. When we bought the house, the previous owner promised to teach how to use it and help solve possible problems. We called him and he came. But we could not turn on the boiler properly. Then we asked for help from his relative. He came and started the heating. Everything worked for a couple of days. Then the boiler turned off. I couldn't turn it on. Then I called these people again. And they sent other assistants to us.

This time came people who are professionally engaged in the installation of heating in the house. They had to do service. But everything was wrong. They came to our basement. Visually looked at the boiler ... And said that it is old and needs to be changed. Replacement, delivery and installation 2600 €. Now I know it's a crazy price. We said what to think. But they were not going to call them.
They also said that the boiler would not work. They were wrong. Now at this moment he is heating our house.

Let's go back a bit. After these "professionals" left. We thought for two days what to do. Where to find money for new heating? What to do now? Several times we tried to turn on the heating. But these attempts were unsuccessful. However, we noticed some patterns. It is these patterns that we began to look for on the Internet.
We found it. One small detail was dirty. Therefore, the device did not start normally. It was necessary to clean the thermocouple. Just clean with sandpaper.

Yes, the boiler is old. We will really change it next year. But why didn't they make a normal diagnosis? They just wanted to sell us a new boiler.
I don't think these people are professionals.

Such a small story.
Keep your devices running. Keep your mind in mind. Warmth in the heart and in your homes))

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency