Два місяці на Hive. Висновки.

Я повернувся у систему блокчейну два місяці тому. Раніше я писав та взаемодіяв на Steem. А потім мав паузу в декілька років.

Мої відчуття від Hive
Таке враження, що Hive це Steem на початку свого розвитку. Це Steem який не став на хибний шлях. Це система яка дуже добре подумала перед своєю появою. Місце мудрості, радості та перспективного розвитку.
Багато проектів з'являється. Багато сміття. Але й багато бріліантів. Мало людей які ці бріліанти зможуть підняти та зробити дорогоціностями.
IMG_20201004_143309_48401.jpeg

Мое незадоволення в Hive
Багато постів. Багато людей. Багато думок.
Частина постів повертається до стилі останніх днів на Steem. Добре що такого небагато. Але таке моменти присутні.
Можливо такі моменти були й раніше. Я не помічав. Погано якщо такі пости в їх автори отримають велику підтримку. Це буде погано.
А ще гірше що такі пости отримують підтримку спільнот та китів.

Мої надіі на Hive
Курс виросте. У цьому я не маю сумніву. Ми вже таке бачили. Від 0.08 до 8.00.
У середині блокчнйну виростає багато цікавий проектів. Так, більшість це сміття. А серед них е велика частина прекрасних проектів. Це дасть великий поштовх для зростання фінансових результатів проектів.
Це дасть можливість для зростання хороших авторів. І тоді якісний контент стане цікавим контентом. Це буде ще більший успіх.

Я принесу на Hive
Я не буду писати контент тільки для того щоб написати. Це точно.
Якщо я не буду мати ідей, то я буду робити паузу.
Я буду писати у двох тегах
#hiveinside це про блокчейн, Hive та подібні теми.
#resident тут про усякі справи для еміграції. А також про Словакію.

За два місяці від майже 0 до 700 HP. Це успіх. Далі буде швидше.

Гарного дня вам бажаю.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency