замужем за театром

Театр. Іноді, я думаю, що хто не знає мене на сцені, той не знає мене взагалі. Велика частина мого життя - це театр. Я така собі "чехівська чайка", закохана у наш театр. Спочатку це був театр під назвою "Жуй" (зараз театр носить назву "Хармс шоу"), але поскільки я не одноразово писала, що чим дивніші люди і назви, тим більше мене приваблює те, що вони роблять, то тут не повинно виникати жодних питань.

P1150217.JPG

Історія про те, як я взагалі потрапила в театр дуже магічна, і мої друзі дуже люблять слухати її як казку на ніч). Та зараз не про це. Скажу лише одне, жодних театральних курсів, дипломів і т.д. у мене не було, і можливо уже й не буде.

Для мене наш театр "Хармс шоу!" під керівництвом Германа Гошкадора - справжня магія, пояснити, яку особисто я не взмозі. Це любов!

DSC_2854.jpg

У моєму житті насправді багато речей, про які я мріяла, і навіть дуже хотіла щоб це здійснилося, але не уявляла, що все буде ще краще ніж могла собі намалювати я у своїх фантазіях. У мене завжди було відчуття, що за мною ходитиме камера, навіть коли я маленькою йшла доїти корову. Ну, камера за мною поки що не ходить, але думаю все буде.

DSC_2807.jpg

А театр "Жуй" мене у свому роді не просто зачарував, а навіть вилікував. Ми всі загоюємо свої рани по-різному. Моїм спасінням став театр! Усе що відбувалося у нас на репетиціях допомагало мені не лише розвиватися загалом, але й пережити душевну травму. Я лише зараз розумію, що весь мій біль залишився там, за закритими дверима.

Думаю, щоб зрозуміти магію театру "Хармс шоу" треба самому побачити це дійство, тому я плавно переходжу до запрошення на нашу нову виставу, яка більше не повториться. Отже, 22 грудня (вівторок) о 19:00 у Львівському палаці Хоткевича (вул. Кушевича, 1) відбудеться вистава-ритуал під назвою "Сингулярність".
Посилання на подію - https://md-eksperiment.org/afisha/ukraine/lviv/vistava-singulyarnist-20201203221200
Сподіваюсь, побачимось!
Фото із різних вистав і концертів. (Автор 2 и 3 фото - Таня Джафарова)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency