Do-it-yourself autumn compositions./Осінні композиції своїми руками.(En/Ua)

Hi to all!
In a week, November 1 will be the day when all the people of the world remember the dead and visit the cemetery. I also plan to visit my grandmother's grave in the village cemetery. I will write about this another day.
And today my story is about how Maxim and I made autumn decorations for the house and the cemetery. We were invited from work, and to be honest, I had no idea what and how I should do it. The head of my work decided to make a charity fair in this way. And the money from the sale will be transferred to accounts to help children.

Привіт усім!
За тиждень буде день 1 листопада, коли усі люди світу згадують померлих, відвідують цвинтар. Я також планую відвідати могилу моєї бабці на цвинтарі в селі. Про про це я напишу в інший день.
А сьогодні моя розповідь про те як я з Максимом робили осінні прикраси для дому і на цвинтар. Нас запросили з роботи і чесно кажучи я не уявляла що і як я маю зробити. Керівник моєї роботи вирішила таким чином зробити благочинний ярмарок. І гроші з продажу будуть перечислені на рахунки для допомоги дітям.

Immediately we were given such a ready-made circle of straw and a gold-colored ribbon. We proceeded to wrap the straw circle completely with this tape.

Одразу нам дали отаке готове коло з соломи і стрічку золотого кольору. Ми в рушили обмотати солом'яне коло повністю цією стрічкою.

Maxim helped me a lot with his fragile fingers. He held the circle with his hands, and I fed the tape. And so our work went faster.

Максим мені дуже допомагав своїми тендітними пальчики. Він тримав своїми ручками коло, а я нагодували стрічку. І так наша робота йшла швидше.

You can imagine the mess in which I decided to create. All around me were parts of used parts, scraps, branches, moss, natural material. At that time, Maxim was looking for flowers and details for our future product.

Можете собі уявити той балаган в якому я вирішила творити. Навколо мене лежали частини використаних деталей, обрізки, гілки, мох, природній матеріал. Максим в цей час вишукував квіти і деталі для нашого майбутнього виробу.

That's what we got! For my taste, there was enough of everything, delicate and refined.

Ось що у нас вийшло! На мій смак досить було всього, тендітно і вишукано.

The next project was a stone cross. We decided to fill it with green moss and add flowers. I was worried that my manager would tell me it wasn't pretty. But Maxim and I created. It was as if other people did not exist for us. Maksym helped me with everything, ideas, finding a hot glue gun, and other details.

Наступний проект був кам'яний хрест. Ми вирішили його наповнити зеленим мохом і додати квітів. Я хвилювалася, що моя керівник мені скаже, що це не красиво. Але ми з Максимом творили. Інші люди для нас наче не існували. Максим допомагав мені усе, ідеями, пошуком пістолета з гарячим клеєм, іншими деталями.

Our products were different from other women's products. But then I saw that these things were put in boxes that were supposed to go to the fair, and that calmed me down a little. For some reason, I do not know how to feel confident next to such a noise and number of people. But these women had no evaluative thinking. No one said anything bad about anyone's work. We all had a common goal.

Наші вироби відрізнялися від виробів, які виробили інші жінки. Але потім я побачила, що ці речі вклали в коробки, які мали їхати на ярмарок і це мене трохи заспокоїло. Чомусь я не вмію впевнено себе відчувати поряд з таким галасом і кількістю людей. Але в цих жінок не було оціночного мислення. Ніхто ні про чийсь витвір не сказав нічого поганого. В усіх нас була спільна меті.

I once again had the feeling that we, Ukrainians and Poles, are different peoples. In Ukraine, cemeteries carry more fresh flowers, compositions from natural materials. Flowers often carry some idea, yellow sadness, red love, each element can help us understand the feelings of the person who brought it. I even thought that people would quickly steal such things from the cemetery and sell them again. Right here in Poland, I saw that products are characterized by a large amount of artificial material. In fact, compositions do not carry any encoded information. It is important in products that it all looks incredible.*

В мене знову стало таке відчуття, що ми різні народи і українці, і поляки. В Україні на цвинтарі несуть більше живі квіти, композиції з натуральних матеріалів. Часто квіти несуть якусь ідею, жовті смуток, червоні любов, кожен елемент нам може допомогти зрозуміти почуття людини, яка його принесла. Я подумала, навіть, що такі речі з цвинтаря швидко би покрали люди і продали ще раз. Тут же в Польщі я побачила, що вироби характеризуються великою кількістю штучного матеріалу. Насправді композиції не несуть ніякої закодованої інформації. Важливо у виробах, щоб це все мало неймовірний вигляд.

Maxim decided to make his own product and began to attach the moss with hot glue. This time, we overcame a few small details and the sign "We remember". Maxim was very pleased and said that he wanted to do such things every day. My manager gave Maxim a set of 46 colored pencils. It was the best reward for him. He looked at all the pencils and was terribly happy with such a gift.

Максим вирішив зробити свій власний виріб і почав прикріпляти мок гарячим клеєм. Ми долали на цей раз кілька маленьких деталей і табличку "Пам'ятаємо". Максим був дуже задоволений і сказав, що хоче робити такі речі щодня. Моя керівник подарувала Максимові набір з 46 кольорових олівців. Це була найкраща для нього нагорода. Він дивився на олівці і страшенно тішився такому подарунку.

Such wreaths with nuts were strange to me. They have a beautiful appearance and will please all the squirrels around.

Для мене були дивними отакі вінки з горіхами. Мають вони красивий вигляд і будуть тішити усіх білок навкруги.

I wonder which autumn compositions you liked. Everything is so beautiful and wonderful. You can do anything with your own hands, buying the necessary things in the store and collecting natural materials in the park. I hope that some of these products can inspire you to create your own special composition. I wish you inspiration!

Цікаво, які осінні композиції сподобалися вам. Все таке гарне і чудове. Ви можете будь що зробити своїми руками, докупивчи необхідні речі в магазині і назбиравши природніх матеріалів в парку. Сподіваюся, що якісь з цих виробів можуть надихнути вас на створення своєї особливої композиції. Бажаю вам натхнення!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency