Сон, який я добре пам'ятаю / A dream that I remember well (Ua/En)

Привіт усім! Сон, який я добре пам'ятаю лише один. Інших я не пам'ятаю. Мій сон про те, що я збираю свої речі, щоб повертатися додому. Я збираю речі в валізу, але вони не поміщаються. Я шукаю речі, які не можу знайти. Потім шукаю документи. Мені тяжко в тому сні, тому, що я розумію, що не можу поїхати без тих речей. І я далі продовжую вкладати речі в валізу. Це повторюється знову і знову. Після такої неспокійної ночі мені важко цілий день, тому що цей сон не виходить з моєї голови.

Hi to all! There is only one dream that I remember well. I don't remember the others. When I sleep, I dream that I am packing my things to go home. I pack my things in my suitcase, but they don't fit. I'm looking for things I can't find. Then I look for documents. It is difficult for me in that dream, because I understand that I cannot go without those things. And I continue to put things in the suitcase. This is repeated over and over again. After such a restless night, it's hard for me all day, because this dream does not leave my head.

А ще зі мною часто трапляється дежав'ю, що це все зі мною вже траплялося раніше, або ж наснилося в минулому житті. Це трапляється в найнеочікуванішу мить. Наприклад, коли я розмовляю і розумію, що цю розмову я вже чула. Можливо це мої попередні сни збуваються, а можливо це гра з підсвідомість.
Я вірю, що одного ясного дня таки зберу свої речі, документи і все необхідне і вирушу в дорогу додому. Основне ж відчувати себе щасливим!
Дякую вам за чудову тему ідо зустрічі в життєвих історіях.

And I often have deja vu, that all this has happened to me before, or I had a dream in a past life. It happens at the most unexpected moment. For example, when I am talking and realize that I have already heard this conversation. Maybe it's my previous dreams, or maybe it's playing with the subconscious.
I believe that one clear day I will collect my things, documents and everything necessary and set off on my way home. The main thing is to feel happy!
Thank you for a great theme and meeting in life stories.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency