Ностальгія. День в селі у бабусі з дідусем / Nostalgia. Day in the village.

Всім привіт!
Сьогодні хочу з вами поділитись прекрасним для мене днем.
Ми з чоловіком поїхали в село до моїх бабусі з дідусем. Для мене це дуже теплі спогади з дитинства, бо колись, будучи малою, я прооводила там багато часу з родиною.

Відразу по приїзду, зайдучи до хати, нас зустріла така гарна тепла атмосфера і смачний стіл😍

Бабуся наліпила вареників, спекла гарбуза, зробила олів‘є…мммм))

В хаті зроблений ремонт, абсолютно всі зручності є. Проте меблі і декор залишили такий як був ще за батьків мого діда. І я вважаю це прекрасно! Бо збереглась частина мого дитячого вайбу і автентичності🥰

Територія досить велика. Поруч з хатою подвір’я, а з обох сторін від неї дві великі грядки. На задньому дворі є окремо стодола, також облаштована зона типу альтанки. Ну і звичайно величезний город)) а в кінці городу річка 😍

А ще мій дідусь зробив сходи на другий поверх а там ніби як маленький балкончик з прекрасним видом на ліс, де ми з чоловіком зробили селфі 🥰

Наша хата практично остання в селі, тому хатів збоку лише дві, а далі тільки природа 🫶🏻
Навколо тече річка і вздовж неї такі красиві краєвиди😍
Був дуже сонячний теплий день, тому звичайно ж ми пішли гуляти околицями ))

Золота осінь у самому розпалі! Ну така краса!😍
Через річку зробили кладку, а на тому березі відпочинкову зону зі столиком і лавочкою.

Обов’язково приїдемо сюди влітку відпочити на декілька днів, бо такий кайф там і спокій, що хочеться приїжджати ще 🥰

З собою додому нам звичайно дали купу смаколиків з городу.
Від бабусі з дідусем рідко коди хто їде з порожніми руками, вони інакше не відпускають))

День вийшов пречудовий! Сподіваюсь вдалося трішки передати атмосферу 🫶🏻

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments
Ecency