My Application to Newbies Initiative

nayriti.png

Hi, I'm Avatar - Nayriti. We are all in one way or another Avatars of our thoughts, of our experiences, of the theatrical masks we wear in everyday life. I decided to participate in the program to improve my account on the Hive platform, so that I can have more visibility to let you know my view on things.
@projectmamabg shared with me about the program, I liked the idea and so I'm participating.
I don't have a hobby as a hobby, I have a lifestyle. Many will like what will be written in my posts, others won't and some will even pass them by.
For the chronicles, I am Bulgarian. If you want to know more about me you can check out my post on presentation.

In my process of self-discovery, I stopped eating meat and dairy. I was given the opportunity to be on a solar diet, which completely changed my body structure, energy flow and mindset.
My goal for joining the program is to find more like-minded people who are connected to nature, animals, and self-improvement.
The topics of my posts are strange but intriguing. I enjoy writing about spiritual development, dreams, nature-based living and the energies that surround us inside and outside of ourselves.
One thing I want to assure you because I am sure as you read my posts you will feel the surge of positive energy.

PLEASE
The Principle of Chance to kick in and connect the right people with my posts.
I REPEAL
All obstacles and hindrances.

I SEE YOU...

.......................................................................................................................

Здравейте, аз съм Аватар - Nayriti. Всички по един или друг начин сме Аватари на своите мисли, на своите преживявания, на театралните маски които носим в ежедневието. Реших да участвам в програмата за да подобря акаунта си в платформата на Hive, за да може да има по-голяма видимост за да ви запозная с моето виждане за нещата.
@projectmamabg сподели с мен за програмата, хареса ми идеята и и затова се включвам.
Нямам хоби като хоби, имам начин на живот. На много ще се хареса това което ще се пише в моите постове, на други няма, а трети дори ще ги подминат.
За хрониките, аз съм българка. Ако искате да научите повече за мен можете да разгледате публикацията ми за представяне.
https://peakd.com/introduceyourself
@nayriti/bg-eg-moeto-predstavyane-v-hive-my-presentation-in-hive

В процеса си на себеопознание спрях да ям месо и млечни продукти. Беше ми дадена възможността да бъда на слънчево хранене, което промени изцяло структурата на тялото ми, потока на енергия и начина ми на мислене.
Моята цел за включването ми в програмата е да намеря повече мои съмишленици, хора които са свързани с природата, животните и самоусъвършенстването си.
Темите на публикациите ми са странни, но интригуващи. Харесва ми да пиша за духовното развитие, сънищата, за природосъобразен начин на живот и енергиите, които ни заобикалят вътре и извън нас.
Едно единствено нещо искам да ви уверя защото съм сигурна, докато четете моите постове вие ще усещате прилива на положителната енергия.

ПОЗВОЛЯВАМ
Принципа на случайността да се задейства и да свърже точните хора с моите публикации.
ОТМЕНЯМ
Всички пречки и препятствия.

ВИЖДАМ ТЕ...

image.png

image.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
30 Comments
Ecency