My Activities Related proofofbrain tag using

Hello.
It has been about 75 days since I last saw ProofOfBrain.
Under the guidance of a friend, I used the proofofbrain tag in my posts.

I do not know the exact purpose of Proofofbrain.
**I think it has to do with a lot of things that have to be proven by the brain.

What content is related to the proofofbrain tag? Can you tell me about posts that should not use the proofofbrain tag?

Over the past two months, the price of POB has been around 2-3 HIVE.
As the roadmap and robustness of the Proof Of Brain site are unknown, it may be risk to consider purchasing POB for the above price.
So, I did not buy POB but used proofofbrain tag.

img_0.39860857301199076.jpg

Currently, the price of POB has dropped to around 0.7 HIVE.

I Stake up all POB rewards I get from Authoring and Curation.
Now, I have over 100 POB Power.

img_0.7444656850462262.jpg

These are just some of my activities related to the proofofbrain tag.

You can give some suggestions on ProofOfBrain in comment.

Thank you for everything.

Tin Aung Soe

[Burmese]
မင်္ဂလာပါ။
ProofOfBrain ကို ကျွန်တော် တွေ့သိခဲ့တာ ရက်ပေါင်း ၇၅ ရက်လောက် ရှိပါပြီ။
မိတ်ဆွေတစ်ဦး၏ လမ်းညွှန်မှုဖြင့် proofofbrain tag ကို ကျွန်တော်၏ Post တွေမှာ အသုံးပြုခဲ့ပါတယ်။

Proofofbrain ၏ ရည်ရွယ်ချက် အတိအကျကို ကျွန်တော် မသိပါဘူး။
ဦးနှောက် ဖြင့် သက်သေပြရတဲ့ အကြောင်းအရာမျိုးစုံနှင့် သက်ဆိုင်လိမ့်မည်ဟု ထင်ပါသည်။
အဘယ်သို့သော အကြောင်းအရာတွေသည် proofofbrain tag နှင့် သက်ဆိုင်ပါသလဲ။
proofofbrain tag ကို အသုံးမပြုသင့်တဲ့ အကြောင်းအရာ post တွေကို ပြောပြနိုင်မလား။

လွန်ခဲ့သော နှစ်လကျော်က POB ၏ ဈေးနှုန်းသည် 2-3 HIVE ဝန်းကျင်မှာ ရှိခဲ့ပါသည်။
Proof Of Brain site ၏ လမ်းပြမြေပုံ နှင့် ခိုင်မာမှုကို မသိရသောကြောင့် အထက်ပါ ဈေးနှုန်းဖြင့် POB ဝယ်ယူဖို့မှာ စွန့်စားရာကြပါမည်။
ထို့ကြောင့် ကျွန်တော်သည် POB မဝယ်ခဲ့ပါဘဲ proofofbrain tag ကိုသာ အသုံးပြုခဲ့ပါသည်။

ယခုအချိန်မှာတော့ POB ၏ ဈေးနှုန်းသည် ကျဆင်းခဲ့ပြီး 0.7 HIVE ဝန်းကျင်မျှသာ ရှိပါတော့သည်။

ကျွန်တော်သည် Authoring and Curation လုပ်ရာမှ ရရှိခဲ့သော POB rewards များ အားလုံးကို Stake လုပ်ခဲ့ပါတယ်။
ယခုဆို ကျွန်တော့်မှာ POB Power 100 ကျော်တော့ ရရှိနေပါပြီ။

ဒါကတော့ proofofbrain tag နှင့် ဆက်နွယ်သော ကျွန်တော်၏ လုပ်ဆောင်ချက်များသာ ဖြစ်ပါသည်။

ProofOfBrain နှင့် ပတ်သက်၍ အကြံပြုလိုသည်များ ရှိပါက အောက်တွင် ဖော်ပြနိုင်ပါသည်။

အရာအားလုံး အတွက် ကျေးဇူးတင်ပါသည်။

တင်အောင်စိုး

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency