(ENG/ESP/PL) Self introduction | Mi presentación | Moja prezentacja @sunrise98

Hi! / ¡Hola! / Cześć!


1621172041734.jpg


ENG

Hi everyone, at the beginning I would like to wish everyone a nice and happy day. I'm glad to be part of this community like Hive now.
So starting from the beginning. My name is Adrian and I come from Poland, from a small town that borders directly with Germany. Only the river separates us and it takes 5 minutes on foot to cross the border.
1621172041720.jpg

At the moment I am 22 years old, but only 4 days until my birthday and I will be 23, exactly 20 May.

I graduated from an electronic technical school and I really like my profession and often in my spare time I deal with the repair of electronic equipment, whether for myself or for someone I know.

First of all, I am a very positive person who tries to always see the positive aspects of any situation that arises and I share it with others.
IMG_20201228_230220_622.jpg

I am interested in many things, for a long time I have lived in such a way that I do not limit myself, so I have many interests and skills on many levels of life, but recently it is mainly guitar, beatbox and music in the broad sense of the word.

I have my own small studio, where my friends used to come to record various songs because of my studio and the fact that I am interested in it and have some knowledge and skills on this subject.

1621172041725.jpg

Apart from music, I am also interested in drawing. I'm not a professional and I'm learning all the time, but it seems to me that I'm making little progress with each drawing.

Mainly, as you can see, I draw eyes. The eyes are more than just an organ that allows us to see, in my opinion it is a mirror of the soul in which we can really perceive much more than we might think.

portf.jpg

In addition, I often take photos, they are not professional photos or sessions, but I love to capture moments and emotions. As a rule, these are sunsets and the moon, because although we happen to see the sunset every day, it is never the same as the previous one or any other, each one is always unique.

Thank you very much for reading and reading, have a nice and happy day <3


* ESP *

Hola a todos, al principio me gustaría desearles a todos un lindo y feliz día. Me alegra ser parte de esta comunidad como Hive ahora.
Entonces, comenzando desde el principio. Mi nombre es Adrian y vengo de Polonia, de un pequeño pueblo que limita directamente con Alemania. Solo el río nos separa y se tarda 5 minutos a pie en cruzar la frontera.
1621172041720.jpg

De momento tengo 22 años, pero solo faltan 4 días para mi cumpleaños y cumpliré 23, exactamente el 20 de mayo.

Me gradué de una escuela técnica electrónica y me gusta mucho mi profesión y muchas veces en mi tiempo libre me ocupo de la reparación de equipos electrónicos, ya sea para mí o para alguien que conozco.

En primer lugar, soy una persona muy positiva que trata de ver siempre los aspectos positivos de cualquier situación que se presente y lo comparto con los demás.
IMG_20201228_230220_622.jpg

Me interesan muchas cosas, desde hace mucho tiempo he vivido de tal manera que no me limito, por eso tengo muchos intereses y habilidades en muchos niveles de la vida, pero últimamente es principalmente guitarra, beatbox y música en el sentido amplio de la palabra.

Tengo mi propio pequeño estudio, donde mis amigos solían venir a grabar varias canciones debido a mi estudio y al hecho de que estoy interesado en él y tengo algunos conocimientos y habilidades en este tema.

1621172041725.jpg

Aparte de la música, también me interesa el dibujo. No soy un profesional y estoy aprendiendo todo el tiempo, pero me parece que avanzo poco con cada dibujo.

Principalmente, como puedes ver, dibujo ojos. Los ojos son más que un órgano que nos permite ver, en mi opinión es un espejo del alma en el que realmente podemos percibir mucho más de lo que pensamos.

portf.jpg

Además, suelo hacer fotos, no son fotos ni sesiones profesionales, pero me encanta capturar momentos y emociones. Por regla general, se trata de atardeceres y la luna, porque aunque por casualidad vemos el atardecer todos los días, nunca es igual que el anterior o cualquier otro, cada uno es siempre único.

Muchas gracias por leer y leer, que tengas un lindo y feliz día <3


PL

Cześć wszystkim, na początku chciałbym życzyć każdemu miłego i radosnego dnia. Cieszę się, że mogę być teraz częścią tej społeczności jaką jest Hive.

Zaczynając więc od początku. Mam na imię Adrian i pochodzę z Polski z niewielkiego miasta, które graniczy bezpośrednio z Niemcami. Dzieli nas tylko rzeka i wystarczy 5 minut pieszo aby przejść przez granicę.1621172041720.jpg

Na ten moment mam 22 lata, lecz jeszcze tylko 4 dni do moich urodzin i będę miał 23, dokładnie 20 maja.

Ukończyłem technikum elektroniczne i bardzo lubię swój zawód i często w wolnych chwilach zajmuję się naprawą sprzętów elektroniczych czy to dla siebie czy dla kogoś znajomego.

Przede wszystkim jestem bardzo pozytywną osobą, która stara się zawsze dostrzegać pozytywne aspekty z każdej sytuacji, która się pojawia i dzielę się tym z innymi.
IMG_20201228_230220_622.jpg

Interesuję się wieloma rzeczami, od dawna żyję w taki sposób aby samemu się nie ograniczać przez co mam wiele zainteresowań i umiejętności na wielu płaszczyznach życia, lecz ostatnimi czasy głównie jest to gitara, beatbox oraz muzyka w szerokim znaczeniu tego słowa.

Posiadam moje własne małe studio, gdzie swego czasu często przychodzili znajomi nagrywać różne utwory, właśnie ze względu na moje studio oraz na fakt, że tym się interesuję i posiadam trochę wiedzy oraz umiejętności na ten temat.
1621172041725.jpg

Poza muzyką interesuję się również rysowaniem. Nie jestem profesjonalistą i cały czas się uczę ale wydaję mi się, że z każdym rysunkiem dokonuję małych postępów.

Głównie jak można zauważyć rysuję oczy. Oczy to coś więcej niż tylko narząd pozwalający nam widzieć, moim zdaniem jest to zwierciadło duszy, w którym naprawdę możemy dostrzec o wiele wiecej niż się może wydawać.
portf.jpg

Dodatkowo często zdarza mi się robić zdjęcia, nie są to profesjonalne zdjęcia czy sesje ale uwielbiam uwieczniać chwile i emocje. Z reguły są to zachody słońca jak i księżyc, ponieważ mimo, że zdarza się nam widzieć codziennie zachód to jednak nigdy on nie jest taki sam jak poprzedni ani żaden inny, każdy zawsze jest niepowtarzalny.

Bardzo dziękuję za uwagę i przeczytanie, miłego i radosnego dnia <3

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency