Gunluk Arizalar Dus Çitasi

Herkese selamlar dostlar bugun ki konumuz gelen bir ariza olan dus citasi arizasi silikon ve hizli yapistirici ile yapistirilan çita maalesef yerinden cikmis sulu alanlarda hizli yapistirmak iyi birsey degil sicak soguk su yuzunden kolayca yerinden atmakta kotu bi goruntu de yapmakta asagida ki resimde gorundugu gibi

20200816_135431.jpg

İlk olarak kuvet ustunde ki slikon ve hizli yapistiriciyi temizliyorum ardindan çitayi temizliyorum bez ile siliyorum slikon yapilacak alanin temiz olmasi gerekmekte ardindan sadece çitama slikon yapiyorum asagida ki resimde de gorundugu gibi
20200816_135929.jpg
Ardindan çitayi yerine sabitleyip ustunden bastiriyorum ve kenarda çikan slikonlari temizliyorum bu sekilde 3 4 saat durmasi yeterli olacaktir dostlar

Bir sonra ki yazimda gorusmek uzere ...

20200816_140016.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency