Ayna degisimi

Herkese selamlar burada ki ilk yazimi yayinliyorum herkese guzel gunler dilerim

Bugun 425 nolu odamizdan banyo ayna kenarinin catladigi arizasi geldi ayna kenarlari catladigindan yerinden sokerek depo onune getiriyoruz ve degisimini burada yapiyoruz

Asagida ki resimde goruldugu gibi cam slikon ile yapistirildigi icin parcaliyoruz ve ardindan ispatula ile uzerini guzelce temizliyoruz


Bu islemden sonra ise yuzeyi komple temizliyoruz yeni slikon atip yeni cami tekrar uzerine yapistirip uzerine biraz agirlik koyuyorum


Ardindan 2 saat bekletiyorum slikonun guzelce dondugundan emin olduktan sonra geriye birtek montaj yapmak kaliyor aynanin duvarda tahtaya bagli asma kismi oldugu icin kolay bir sekilde yerine koyuyorum ve led isigin elektrik baglantisini yapiyorum ve sonunda yeni aynamiz yerinde ve kullanima hazir

Bir sonra ki yazimda gorusmek uzere dostlar

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency