Baby Incublus And More - Bebek Incublus ve Fazlası



cl76dhftv00842nm785aqb6zu_IMG_7317.webp
In that photo you can see me as a baby. Trying to make bread lol. Believe me, Idk why I have such a photo at my age.
Bu fotoğrafta benim bebeklik halimi görebilirsiniz. Ekmek yapmaya çalışıyorum. Bu yaşımda neden böyle bir fotoğrafım var inanın bilmiyorum

cl76dhjk8008g1wm75ifb6ieh_IMG_8659.webp
My aunt's wedding. We had a lot of fun that day and it was one of the happiest days of my aunt.
Halamın düğünü. O gün çok eğlenmiştik ayrıca halamın en mutlu günlerinden biriydi.

cl76dhlly008w24m750x85pp4_82b6debd-5be1-45cd-8424-37f751cec317.webp
I think this is the photo with the most family members. There are my aunts, uncles and almost all the members of my father's side in the photo.
Sanırım en çok aile üyesinin olduğu fotoğrafımız bu. Fotoğrafta halalarım amcalarım ve baba tarafının hepsi var

cl76dhnsw00880hm78rgyfw2y_IMG_1903.webp
My parents and me on a little trip. I love to see them happy.
Küçük bir gezide annem babam ve ben. Onları mutlu görmeye bayılıyorum.
Küçük bir gezide annem babam ve ben. Onları mutlu görmeye bayılıyorum.

cl76dhq42008d0vm76xbqe3wm_IMG_3061.webp
I took it with my brother on a plateau trip. It was a week before his birthday.
Yayla gezisinde kardeşimle çekmiştik. Doğum gününe 1 hafta vardı.

cl76dhsgt008j0om70p0uaxhm_IMG_9023.webp
This photo is from years ago. Father and son.
Bu fotoğraf yıllar öncesine ait. Baba ve oğul.

cl76dhuit008v14m79csn8uvy_IMG_4872.webp
I'll never forget this day. We both had our hair cut and it was a really cold winter day.
Bugünü hiç unutmuyorum. İkimiz de saçlarımızı kestirmiştik ve gerçekten soğuk bir kış günüydü.

cl76dhxc6007u1gm79btp8lcs_851bc74f-e380-4083-a67f-682e31be10a5.webp
My grandfather and grandmother love gardening. I think I took this from my aunt's phone.
Dedem ve babaannem bahçe işleriyle uğraşmayı çok seviyor. Bunu halamın telefonundan çekmiştim sanırım.

cl76dhzfb00862nm7d32d0ea4_IMG_4207.webp
I left my girlfriend and myself for last. I love her so much and I think this is one of our best photos.
Sevgilim ve kendimi en sona bıraktım. Onu çok seviyorum ve sanırım bu en güzel fotoğraflarımızdan biri.


I love black and white photos, so when I found out that @derangedvisions had a contest this week on black and white photos, I decided to participate and went out. I tried to take some nice landscape photos, but I didn't do a very good job. Then I sat and thought, isn't the best landscape a happy family picture? Black and white photos always remind me of the past and nostalgic things. That's why I wanted to participate in this with photos of me being happy with my family.

If you want to join the contest, just click here. Don't forget to check the rules! Have a great day!

TR

Siyah beyaz fotoğrafları seviyorum. @derangedvisions'un bu haftaki yarışmasının siyah beyaz fotoğraflar üzerine olduğunu öğrendiğimde buna katılmaya karar verdim ve dışarı çıktım. Güzel manzara fotoğrafları çekmeye çalıştım ancak pek de iyi iş çıkardığım söylenemez. Sonra oturdum ve düşündüm. En iyi manzara mutlu bir aile tablosu değil midir ? Siyah beyaz fotoğraflar her zaman bana geçmişi ve nostaljik şeyleri hatırlatır. Bu yüzden buna ailemle mutlu olduğum fotoğraflarla katılmak istedim.

Siz de yarışmaya katılmak isterseniz tek yapmanız gereken buraya tıklamak. Kuralları kontrol etmeyi unutmayın! İyi günler!


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments
Ecency