[ENG/ITA] Weekly RisingStar report: Road to level 45 / Report settimanale di RisingStar: verso il livello 45


ENGLISH VERSION


Good morning Hivers,
also this week the RisingStar report airs on Wednesday because yesterday I was busy writing the Actifit Italian League and the Splinterlands Weekly Challenge, add work and family and the omelette is done!


The week

img_0.2501131188439567.jpg

The little and constant presence in the game continues. A maximum of 3 missions per day between a Demo Record, a Piano Lesson and a Shopping Mall. I managed to do very few Radio Interviews.
I reached level 44 and bought a pack of cards in which I found a Cheap Car, Brodie and the only interesting card a Bugle.

You then continue to carry out missions and continue to take lessons to increase Starbits, Skill and Level.


My goal

The goal of the week is always to reach 11,000 Starbits to reach the set withdrawal and with the 10,000 Starbits available to evaluate whether to buy specific Instrument cards to increase the rating of the piano lessons or go to Character cards that directly increase the Skills or go luckily with a new Pack.


My strategy

Having reached 11,000 Starbits, I will withdraw 1,000 and 10,000 I will invest them in purchasing a pack or targeted cards to improve Skills and ego.
This week I will also try to reach level 45.


Conclusions

This part will be a bit repetitive, but we are in the slower part of the game, both for the Starbits shelving and for the growth.
Ultimate goal: to become a millionaire!
Currently target completed at 0.6%

If you are not yet a RisingStar member, sign up via my reflink https://www.risingstargame.com?referrer=bencwarmer


VERSIONE ITALIANA


Buongiorno Hivers,
anche questa settimana il report di RisingStar va in onda di mercoledì perchè ieri sono stato impegnato a scrivere la Actifit Italian League e la Weekly Challenge di Splinterlands, aggiungeteci anche il lavoro e la famiglia e la frittata è fatta!


La Settimana

img_0.2501131188439567.jpg

Continua la poca e costante presenza in gioco. Al massimo 3 missione al giorno tra un Record a Demo, una Piano Lesson e una Shopping Mall. Sono riuscito a fare pochissime Radio Interview.
Ho raggiunto il livello 44 e ho acquistato un pack di carte nel quale ho trovato una Cheap Car, Brodie e l’unica carta interessante un Bugle.

Si continua quindi a svolgere missioni e si continua a prendere lezioni per incrementare Starbits, Skill e Livello.


Il mio Obiettivo

Obiettivo della settimana è sempre quello di raggiungere gli 11.000 Starbits per raggiungere il ritiro prefissato e con i 10.000 Starbits a disposizione valutare se acquistare delle carte Strumento specifiche per aumentare il rating delle lezioni di piano oppure andare su carte Personaggio che aumentano direttamente le Skill oppure andare a fortuna con un nuovo Pack.


La mia strategia

Raggiunti gli 11.000 Starbits, ne ritirerò 1.000 e 10.000 li investirò nell'acquisto di un pack o di carte mirate per migliorare le Skill e l'ego.
Questa settimana inoltre tenterò anche di raggiungere il livello 45.


Conclusioni

Questa parte sarà un po’ ripetitiva, ma siamo nella parte più lenta del gioco, sia per l’accantonamento di Starbits, sia per la crescita.
Obiettivo finale: diventare milionario!
Al momento obiettivo completato allo 0.6%

Se non sei ancora iscritto a RisingStar, iscriviti tramite il mio reflink https://www.risingstargame.com?referrer=bencwarmer

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments