Monomad Contest. Shadows in the depths

сухі суцвіття 2.JPG

ENUKR
Hi friends! I'm a little sad because the wonderful autumn weather we've had over the last two weeks - sunny, warm, dry - has deteriorated and changed to rainy and cold weather. However, I made myself hot tea with lemon and sat down on my favorite couch to edit the photos I had taken earlier. And now I will share these images with you, friends. I hope you like them! 😊Привіт, друзі! Мені трохи сумно, бо чудова осіння погода, яка в нас була впродовж двох останніх тижнів - сонячна, тепла, суха - зіпсулася і змінилася дощовою та холодною погодою. Проте я зробила собі гарячого чаю з лимоном та вмостилася на своєму улюбленому диванчику, щоб відредагувати фото, які я зробила раніше. А тепер я поділюся цими зображеннями з вами, друзі. Я сподіваюся, що вони вам сподобаються! 😊

сухі суцвіття 1.JPG

сухі суцвіття 3.JPG

сухі суцвіття 5.JPG

сухі суцвіття 6.JPG

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency