MONOMAD - Reflections, long exposure / Odrazy, dlouhá expozice

Kdysi, když jsem byl v začátcích svého fotografování jsem četl článek, který se jmenoval : ,, Skoro nikdo je nefotí a všude kolem nás jsou!" Týká se to odrazů. Ať už ve výkladních skříních, kalužích, zajímavé jsou zpětná zrcátka aut nebo odrazy ve slunečních brýlích (to chce ale odvahu, nebo se s někým domluvit) Takže bych Vám dnes chtěl ukázat něco málo z toho, co jsem tímto způsobem nafotil, v kombinaci s delším expozičním časem. Fotky tak dostávají takový zvláštní charakter.

Takže tady jsou

Once upon a time, when I was in the beginning of my photography, I read an article called: "Almost nobody takes pictures of them and they are all around us!" It's about reflections. Whether in shop windows, puddles, car rear-view mirrors or reflections in sunglasses are interesting (but this requires courage or to negotiate with someone) So today I would like to show you a little bit of what I photographed in this way, combined with a longer exposure time. This gives the photos such a special character.

So here they are

fronta.jpg

odlesk 3.jpg

odlesk 2.jpg

Takhe je z vlakového nádraží, zrovna přijel vlak a zastavil přesně jak jsem chtěl
Takhe is from the train station, the train just arrived and stopped exactly as I wanted

Nádraží.jpg

No a na této fotografii jsem vidět i já. Nebyl to úmysl. Všiml jsem si toho, až když jsem fotky upravoval
Well, I can be seen in this photo too. It wasn't the intention. I only noticed this when I was editing the photos

Odlesk a já.jpg

Tak, a ještě čtyři další. Tak snad se Vám tento styl bude líbit. Mám rád takový jako by imaginativní charakter, kterým mě tento styl oslovuje.
Well, and four more. I hope you like this style. I like the sort of imaginative character that this style appeals to me.

Odlesk ulice 1.jpg

odlesk.jpg

Odlesk ulice.jpg

odlesk1.jpg

Přeloženo pomocí gemini.google.com
Translated by gemini.google.com
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency