Портрети жінок моєї родини / Portraits of women in my family (Ua/En) #monomad challenge

Привіт, ці дні для мене досить сумні. На кінець липня припадає день смерті моєї мами. Це для мене дуже сумно. Тому я часом переглядаю старі фотографії а альбомі. Я люблю дивитися саме ті фото, коли моя мама була молодою, а я і мій брат Микола- бешкетними малими дітьми. Це дуже приємні спогади.

20210622_123037.jpg
Це моє улюблене фото моєї мами Ольги

Hi, these days are pretty sad for me. At the end of July is the day of my mother's death. This is very sad for me. That's why I sometimes look at old photos and albums. I like to look at those photos when my mother was a young woman, and I and my brother Mykola were small children. These are very pleasant memories.

20210622_123109.jpg

Це портрет вже досить у зрілому віці моєї мами. Ви можете побачити, що моя мама собі домалювала майку і губи і навіть светр зробила яскравішим . Моя мама працювала вчителем в школі. Вона вважала, що вчительці не пасує оголювати тіло.

This portrait is already quite mature in my mother's adulthood. You can see that my mother painted her T-shirt and lips and even made the sweater brighter. My mother worked as a teacher at school. She believed that it was not appropriate for a teacher to expose her body. This is probably correct.

20210622_122928.jpg
Це мій портрет

20210622_122942.jpg
Це моєї доньки @nadin-zakrevska портрет

This is my entry to #monomad challenge by @monochromes
See you

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency