Особливості вулиць мого міста / Features of the streets of my city (Ua/En) #monomad challenge

Вітаю усіх любителів монохрому.
Моє місто Львів славиться своєю старовинною історією. Кожна вулиця мого міста, особливо центральної частини , є архітектурною, історичною спадщиною. Але, як в кожної людини, в мене є свій погляд на моє місто. Тому сьогодні я вам покажу фотографії, які мене зацікавили в певний день, під певний настрій. Я навіть спробую дати назви моїм фото. А ви можете в коментарях написати назви, які вам асоціюється моя фотографія монохрому. Думаю, що це має бути цікаво!

Congratulations to all fans of #monochrome.
My city Lviv is famous for its ancient history. Every street of my city, especially the central part, is an architectural, historical heritage. But, like everyone, I have my own view of my city. So today I will show you photos that interested me on a certain day, in a certain mood. I will even try to name my photo. And you can write in the comments the names that you associate with my photo of monochrome. I think it should be interesting!

20210504_224128.jpg

Пам'ятник Іванові Трушу, українському художнику- імпресіоністу. Мій син називає цей памятник " Чоловік з парасолею"

Monument to Ivan Trush, Ukrainian impressionist artist. My son calls this monument "The Man with the Umbrella"

20210504_224145.jpg

Старовинний кран артезіанської води. На жаль не працює. Потрібно кілька разів натиснути ручку і потече вода. Колись в моєму місці було дуже часте відключення води. І люди набирали в ємності з таких кранів. Зараз їх мало збереглося. Я хотіла синові показати, як він працює. Але кран заржавів, і порухати ним було мені дуже важко.

Ancient artesian water tap. Unfortunately it doesn't work. You need to press the handle a little and the water will flow. There used to be a very frequent water outage in my city. And people were recruiting in containers from such cranes. Now few of them have survived. I wanted to show my son how he works. But the faucet rusted, and it was very difficult for me to move it.

20210504_224200.jpg

Поштова скринька. Але хто зараз, в час інтернету, користується поштою, щоб надіслати листа? Хіба що на Різдвяні, та Великодні свята. І то сумніваюся.

Mailbox. But who now, in the age of the Internet, uses mail to send a letter? Except for Christmas and Easter holidays. I doubt it.

20210504_224222.jpg

В парках міста старовинні дерева. Їхні коріння глибокі. Я б хотіла, щоб ці дерева могли розповісти все, що бачили. А я б сиділа на його міцному корінні і слухала шепіт його листя.

Ancient trees in the city parks. Their roots are deep. I wish these trees could tell everything they saw. And I would sit on its strong roots and listen to the whispers of its leaves.

20210504_224328.jpg

Чи вам оце щось нагадує?
Це схоже мені на котика. Гляньте уважніше! Вушка, лапки, чітко виділяється голова і тіло котика.
Наче хтось навмисне його створив на стіні.

Does this remind you of anything?
It looks like a cat to me. Take a closer look! Ears, paws, clearly distinguished head and body of the cat.
It was as if someone had deliberately created it on the wall.

20210504_224410.jpg

Міські голуби знайшли прихисток.

City pigeons found shelter.

20210504_224426.jpg

Ці споруди, наче дві петарди. Насправді це були каси для продажу білетів на тролейбус.

These buildings are like two firecrackers. In fact, it was a ticket office for trolleybus tickets.

This is my entry to #monomad challenge
by @monochromes.
See you !

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency