C24 Scooter & CryptoBrewMaster

Hello.
I haven't played CryptoBrewMaster game since the Internet was down more than two months ago.
I remember watching the game yesterday.

I see more and more buildings in the game.
Other than that, nothing special is known.
I read in a post the other day that we can do ASH Farming at CryptoBrewMaster.
But, I did not find it in the CryptoBrewMaster game.
If you know, please tell me.

img_0.9475084723895421.jpg

When I tap PINBALL in the Mini Game area of the CryptoBrewMaster game, I will see C24 Scooter game.
However, this Scooter game cannot be played on CryptoBrewMaster.
Just download and play from PlayStore.
If you want to play, you can download and play from the following link.

C24 Game Referral link:
https://game.c24.world/?referral=qWjZMN3W

I think C24 Scooter game is a game that can get C24 token.
But, after I played, I did not see a place to withdraw tokens.
If you know more, please share.

What is the relationship between CryptoBrewMaster and C24 Scooter games?
Should I spend time playing both games?

Tin Aung Soe

[Burmese]
မင်္ဂလာပါ။
လွန်ခဲ့သော နှစ်လ‌ကျော်လောက်က Internet ဖြတ်တောက်ခံရပြီးကတည်းက CryptoBrewMaster Game ကို ကစားခြင်း မရှိခဲ့ပါဘူး။
မနေ့ကတော့ သတိရတာနဲ့ ထို Game ကို ဝင်ရောက်ကြည့်ဖြစ်ခဲ့ပါတယ်။
Game ထဲမှာ အဆောက်အဦတွေ ပိုမို တိုးပွားနေတာ တွေ့မြင်ရပါတယ်။
အခြားတော့ ဘာမှ ထူးခြားမှု ရှိသည်ဟုတော့ မသိရပါဘူး။
ဟိုတစ်နေ့က Post တစ်ခု၌ CryptoBrewMaster မှာ ASH Farming လုပ်၍ရသည်ဟု ဖတ်မိလိုက်သည် ထင်ပါတယ်။
သို့သော် CryptoBrewMaster Game ထဲမှာတော့ ကျွန်တော် မတွေ့ရှိပါဘူး။
မိတ်ဆွေတို့ သိရှိပါလျှင် ပြောပြပါဦးနော်။

CryptoBrewMaster Game ထဲက Mini Game နေရာမှာ PINBALL ကို ထိကြည့်လိုက်သောအခါ C24 Scooter game ကို တွေ့မြင်ရပါတယ်။
သို့သော် CryptoBrewMaster ထဲမှာ ထို Scooter game ကို ကစားလို့ မရပါဘူး။
PlayStore မှ Download ဆွဲ၍ ကစားရန်သာ ဖြစ်ပါတယ်။
မိတ်ဆွေတို့ ကစားချင်ပါလျှင် အောက်ပါ link ကနေ Download ဆွဲပြီး ကစားနိုင်ပါတယ်။

C24 Game Referral link:
https://game.c24.world/?referral=qWjZMN3W

C24 Scooter game သည် C24 token ရယူနိုင်သော game ဖြစ်မည် ထင်ပါသည်။
သို့သော် ကျွန်တော် ကစားကြည့်ပြီးချိန်မှာတော့ Token withdraw လုပ်နိုင်မည့် နေရာ မတွေ့မြင်ရသေးပါဘူး။
မိတ်ဆွေတို့ ပိုမို သိရှိလျှင်လည်း မျှဝေပေးပါဦး။

CryptoBrewMaster and C24 Scooter games နှစ်မျိုးသည် အဘယ်သို့ ဆက်နွယ်ပါသနည်း။
ထို Games နှစ်မျိုးကို အချိန်ပေးပြီး ကစားသင့်ပါသလား။

တင်အောင်စိုး

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
12 Comments
Ecency