Co s načatou planetou?

Ano, po nějaké době se vracím k dle mého názoru nejslibnější hře na tomto blockchainu, Exode. Vývoj, jak to tak bývá, je o poznání pomalejší, než bylo plánováno. Pokud si správně pamatuju, podle původní roadmap už mělo jít touhle dobou o prakticky hotovou plně hratelnou hru, kterou lze se vší parádou vypustit do světa. Ve skutečnosti je Exode na samém začátku alfa testování prvních hratelných částí. Ty ale vypadají velmi zajímavě.

Pokud jste zaregistrovali mé starší články na tohle téma, víte, že jsem do hry investoval několik stovek dolarů, řádově 200. Ovšem v době, kdy byl kurz hive lehce pod 0,2 USD, takže pokud bych to vyčíslil v dnešní hodnotě, blížil bych se k 500 dolarům. Výměnou jsem dostal přístup k alfa testování, kontrakty, které slibují doživotní dodávky nových karet (v aktuální tržní hodnotě na herním tržišti cca 350 USD) a necelých 600 karet, které už jsem z nich získal. Některé jsou prakticky bezcenné, jiné se na tržišti prodávají i za několik dolarů.

Pokud jde o to testování, už za něj mám nějaké bonusy, jejichž uplatněním si zatím nejsem nijak jist. A taky první NFT planetu, která může, ale nemusí mít hodnotu. V rámci dalšího testování se otevírá část hry, v níž se planeta kolonizuje.

image.png

I když se některé charakteristiky planety mohou změnit, planeta jako taková mi zůstane. Ale účast v testování má ještě jeden významný benefit - můžete si bez rizika vyzkoušet jednotlivé herní strategie a zjistit, která vám nejvíc sedí. I když jsem si původně myslel, že budu hrát s kartami syndikátu, drogového kartelu, které mají zajímavé hodnoty, nechce se mi s nimi kolonizovat planetu, když nevím, co s nimi sklony k závislosti na drogách a agresivitě udělají v dlouhodobém horizontu.

Na druhou stranu jsem se při cvičných evakuačních misích naučil všechno zvládat nejprve s elitními zabijáky ze Syndikátu, pak s klasickou vojenskou posádkou a nakonec i s kompletně vědeckým týmem a lodí plnou důležitých zásob ke kolonizaci nové planety. S trochou štěstí bych tak v dalších fázích hry mohl vybudovat vědecko-průmyslovou planetu, která by se mohla stát základním stavebním kamenem mého vesmírného impéria.

Co s načatou planetou? Uvidíme. Každopádně věřím, že se mi investice mnohanásobně vrátí. A to i s přihlédnutím k vynaloženému času, byť jsem hru, podobně jako další místní hry, delegoval jinam.

image.png

Další podrobnosti o nové fázi hry najdete v tomto anglicky psaném článku. Pokud máte do hry přístup, je nejvyšší čas planetu bezpečně a snadno získat. V pozdějších fázích už to zřejmě tak jednoduché nebude.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency