TR HIVE Power Up Day - December 2023 [ENG-TUR]

Taken from hive.io community and rearranged.

Hi Friends

We left another month behind. Time flows away like water. Our TR HIVE Power Up Day event has come. Today, I participate in the 8th TR HIVE Power Up Day event for the second time. Thank you to those who contributed.

Merhaba Arkadaşlar

Bir ayı daha geride bıraktık. Zaman su gibi akıp geçiyor. TR HIVE Oy Gücü Arttırma etkinliği günümüz geldi. Bugün 8.’si düzenlenen TR HIVE Oy Gücü Arttırma etkinliğine ikinci defa katılıyorum. Emeği geçenlere teşekkür ederim.

As HIVE Turkish Community, I think we are taking firm steps on this long journey. For the last year, I have observed that our community has realized how important HIVE Power is and has focused on powering up As I mentioned in my previous posts, we must have a considerable HP to exist on HIVE blockchain and influence it. In order to get HP, you must be active on HIVE. There has been an upward trend in cryptocurrencies, particularly Bitcoin, for several weeks. Although HIVE did not participate in this increase fully, its price reached $0.35 as of the date of post. I am not very interested in the price of HIVE for now in this long journey, but the increase in its price is like getting rewarded for our efforts on HIVE in a way.

HIVE Turkiye Topluluğu olarak bu uzun yolculukla emin adımlarla yürüdüğümüzü düşünüyorum. Son bir yıldır, topluluğumuzun HIVE’da Oy Gücünün (HIVE Power) ne kadar önemli olduğunu kavradığını ve bunu arttırmaya ağırlık verdiğini gözlemliyorum. Önceki yazılarımda da belirttiğim gibi HIVE blokzincirinde var olmak ve bu blokzinciri etkilemek için mecburen hatırı sayılır bir HP’ye sahip olmamız gerekli. HP elde etmek için de HIVE’da aktif olmalıyız. Birkaç haftadır başta Bitcoin olmak üzere kriptoparlarda bir yükseliş trendi söz konusu. HIVE her ne kadar bu artışa çok katılmasa da onun da fiyatı yazı tarihi itibariyle $0.35 seviyelerine geldi. Ben bu uzun yolculukta şimdilik HIVE’ın fiyatı ile pek ilgilenmiyorum ama fiyatının artması bir nevi HIVE’daki emeklerimizin karşılığını almak gibi oluyor.

Today, I participated in the TR HIVE Power Up Day event with 10 HIVE. As a prize, I received 5 HIVE from the previous TR HIVE Power Up Day, 2 from the TRListe Ortaya Karaşık event. For the remaining amount, I converted some HBD from my HBD savings account into HIVE. Here is the proof that I powered up 10 HIVE:

Bugün 10 HIVE ile TR HIVE Oy Gücü Arttırma etkinliğine katılmış oldum. Bu 10 HIVE’ın 5’ini bir önceki TR HIVE Oy Gücü Arttırma Günü’nden, 2’sini TRListe Ortaya Karaşık etkinliği’nden ödül olarak kazandım. Kalan mıiktar için ise HBD birikim hesabımdani bir miktar HBD’yi HIVE’a çevirdim. Oy gücümü 10 HIVE arttırdığımın kanıtı burdadır:

Peakd

After reaching my goal of accumulating 1000 HBD, I plan to increase HP by converting more HBD from my savings account into HIVE. I will reconsider this decision in due time, depending on the changes in HIVE and HBD prices. I see HIVE as a long-term investment. I think that everybody should increase HP up to a specific goal for a stronger account and a stronger HIVE community. Considering the current HIVE price, I think this goal should be 7500 HP at least. For sure, I expect more from us :)

1000 HBD biriktirme hedefime ulaştıktan sonra, birikim hesabımdan daha fazla HBD’yi HIVE çevirip oy gücümü arttırmayı planlıyorum. HIVE ve HBD fiyatlarındaki değişikliğe göre bu kararımı zamanı gelince tekrar gözden geçireceğim. Ben HIVE’ı uzun vadeli bir yatırım olarak görüyorum. Daha güçlü bir hesap ve daha güçlü bir HIVE topluluğu için herkesin belirli bir hedefe kadar HIVE Oy Gücünü arttırması gerektiğini düşünüyorum. Mevcut HIVE fiyatına göre bu hedef bence en az 7500 HP olmalı. Tabi, bizlerden daha fazlasını bekliyorum :)

What is written here about HIVE and HBD is not a financial advice, all is my thoughts. The best investment is doing your own research and decision before making any investment. Thank you for reading.

Burada HIVE ve HBD ile ilgili yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir, kendi düşüncelerimdir. En doğru yatırım, yatırım yapmadan önce kendi başınıza araştırıp karar vermenizdir. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency