I won in Eurojackpot ;) I invest in CUB.

IMG_20210529_135454.jpg

PL/ENG

Tytuł totalnie clikbait'owy, ale tak mnie rozbawiła ta historia, że postanowiłem ją opisać w kilku słowach.

Wczoraj, idąc na tradycyjne piwo (spotykamy się w kumplami w ostatni piątek miesiąca) przy okazji zakupów w sklepie posłałem los Eurojackpot.

Bardzo rzadko gram w gry losowe (zabawa w krypto jest jak ruletka, i to mi wystarczy), ale tym razem odruchowo zakupiłem los.

Dziś, wyjmując z kieszeni paragon ze sklepu, równocześnie wyjąłem los Eurojackpot. Sprawdziłem, i okazało się, że znalazłem się w gronie 2283 osób, wygrywając "zawrotną" kwotę 76,10 zł.

The title is totally clikbait, but the story made me laugh so much that I decided to describe it in a few words.

Yesterday, when I was going for a traditional beer (we meet my buddies on the last Friday of the month), I sent the Eurojackpot while shopping in the store.

I play games of chance very rarely (playing crypto is like roulette, and that's enough for me), but this time I bought a ticket instinctively.

Today, while taking the receipt from the store out of my pocket, I simultaneously took out the Eurojackpot ticket. I checked and it turned out that I was among 2,283 people, winning a "staggering amount" of PLN 76.10 :)

4.jpg
source

Jest sobota, więc mógłbym zakupić butelkę whisky za tą wygraną, ale jutro planuję trening biegowy, więc zamiast whiskey, postanowiłem zainwestować te śmieszne pieniądze w token CUB, w który inwestuję od pewnego czasu.

Sprawdziłem kurs PLN/USD, i okazało się, że 76,10 zł to dziś 20,69$.

It's Saturday so I could buy a bottle of whiskey for that win, but I'm planning my running training tomorrow, so instead of whiskey, I decided to invest this ridiculous amount of money in a CUB token, which I have been investing in for some time.

I checked the PLN/USD rate and it turned out that PLN 76.10 is now $ 20.69.

2.jpg

Aktualnie rynek jest na spadkach, ale liczę na to, że w dłuższym okresie czasu cena tokenu CUB wzrośnie.
Twórcy projektu mocno pracują nad rozwojem ekosystemu.
Trzymam kciuki by wszystko poszło zgodnie z planem, a tymczasem kupiłem kilka CUB :)

Currently, the market is on a decline, but I hope that the price of the CUB token will increase in the long term.
The creators of the project are working hard to develop the ecosystem.

I keep my fingers crossed that everything goes according to plan, and in the meantime I bought a few CUB :)

3.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency