Wiosennie

Witam
Wiosna to taki niezwykły czas, kiedy przyroda po długiej hibernacji zaczyna budzić się ze snu i cieszy nasze oko rozkwitającymi zewsząd paletami kolorów.

img_2522.jpg

Jeśli tylko Pani Wiosenka nie przypieka nas za mocno słoneczkiem to według mojego uznania jest to bardzo piękna pora roku. Soczystość kolorów oczywiście pola rzepaku (taka ze mnie rzepiara), piękne kwiaty, które zachwycają i oczywiście życie.

img_2559.jpg

Czasem zdarza się, że mamy to szczęście i możemy z bliska obserwować właśnie takie pojawiające się ptasie życie.

img_2558.jpg

Niestety nie jestem znawcą jeśli chodzi o gatunki ptaków (wstyd mi) więc do końca nie jestem pewna czy dobrze przypuszczam ale mamy tu chyba rodzinkę kopciuszka.

img_2557.jpg

img_2556.jpg

Dosyć niesamowitym jest fakt, że samiczka w ogóle nie boi się ludzi. A gniazdo zbudowała dosłownie w „zasięgu ludzkiej ręki” na półce z narzędziami. Od samego początku jak tylko się pojawiła zawsze była w pobliżu ludzi. 🤔

img_2555.jpg

img_2554.jpg

Naprawdę jest czymś niesamowitym móc każdego dnia obserwować te maluchy. Od jajek po wiecznie otwierające się dzióbki, domagające się jedzenia, a to naprawdę ogromne głodomory.
Pozdrawiam razem z tą małą ptasią rodzinką ♥️♥️

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency