Mały fenek

Witam serdecznie

Przychodzę dzisiaj z kolejną deską. Jak pisałam w poprzednim poście, mam w planach trzy obrazki, które chciałabym zestawić ze sobą aby ładnie wyglądały na ścianie.
Przy tworzeniu tych deseczek podparłam się projektami tatuaży. Niestety nie posiadam w domu drukarki więc wszystkie wzory zostały przerysowane ręcznie na kartkę i dopiero wtedy naniesione na drewno.

img_3295.heic

Poniżej możecie zobaczyć jak powstawał ostatni z planowanych trzech obrazków. Niestety troszkę za mocno zabrałam się do pracy i zapomniałam o robieniu zdjęć od samego początku 😵‍💫😞

I

img_3268.jpg

II

img_3269.heic

III

img_3270.heic

IV

img_3293.heic

V

img_3295.heic

Wypełnienie oczu niepotrzebne, mogłam zostawić puste. Chyba by było lepiej 🙄

A tak wyglądają trzy obrazki obok siebie

img_3300.heic

Dziękuje, że jesteście. Za poświęcony czas i oczywiście widzimy się niedługo ♥️

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency