Kilka piosenek które potrafią zmotywować i ogólnie są fajne.

Od dawna wiadomo ze czarni lepiej angażują się w rap niż biali o to będzie o tym artykuł jeśli jesteś rasista lub nie przepadasz za tego typu muzyka to może inne artykuły cię zaciekawia.

Do każdej piosenki będę starał się dawać jakaś mała anegdotę.

Zacznę od najbardziej zjaranej piosenki
Pamietam jak dawno temu brat mi ja wysłał na gg były to czasy kiedy internet był sprzedawany w wiaderkach a sam fakt posiadania skype czy gg to były czasy kiedy jeszcze ludzie nie dzielili się jak teraz.
Ta piosenka mocno jest jakaś taka pozytywna może przez to ze główny bohater jest cały czas uśmiechnięty ;) oczywiście plus duży ze pojawia się Silent Bob i Jay najbardziej wyluzowany duet kina lat 90 ,) Niestety nowsze filmy to już nie ten niepowtarzalny klimat.

Kolejny kawałek będzie z filmu i to dużo wcześniej nim wyszedł znany Deadpool.

Pamietam jak kiedyś obejrzałem trailer z filmemu i kurczę chyba nie ma bardziej wulgarnej ale jednocześnie takiej motywującej piosenki nawet jeśli nie znasz dobrze angielskiego to nakręci cię ta piosenka na cały dzień.
W ostatnim czasie przeżywa piosenka drugi żywot za sprawa... mema z gry Resident Evil 2 remake pojawia się postać pana X i wszyscy skojarzyło ze idealnie pasuje do „wejścia z buta” antagonisty.

Kolejny kawałek poznałem grając w grę Saint Row 3 i świetnie zrobionego początku to jeden z tych kawałków które mówią rusz się dasz radę ,)


Nie znam twórczości tego pana wiem ze jest mężem jakieś celebrytki ale nie o to chodzi chodzi o kawałek który nakręca.
Ciekawostka są tu aż 4 różne piosenki złączone razem, więcej piosenek nie znam tego wykonanych ale chyba nic lepszego nie stworzył.

Następny kawałek będzie będzie równie mocny jak poprzednie


Tego kawałka chyba nie trzeba przestawiać.
Z tym kawałkiem pamietam przegrywanie piosenek z kaset magnetofonowych od kolegi i oczywiście słuchanie do pozygu bo to popularne ( nie należałem do raju gangsty) ale kawałek przeszedł do historii. Szkoda tylko ze to gość który stworzył ponadczasowy kawałek i szybko się wypalił i każdy zna Coolio tylko z tej piosny.

Przenosimy się do Californii i przez niektórych uważanego za najlepszego rapera


Ta piosenkę poznałem oglądając tvp2 a mianowicie 30 ton lista lista to tam często ludzie co tydzień głosowali na swoje ulubione kawałki. Jeden z tych kawałków które wpadają w ucho. Mocno wzorowany na kanwie popularności Mad Maxa :)

A teraz kawałek który był puszczany dosłownie wszędzie nawet jak się otworzyli lodówkę tam ci wyskoczył ten kawałek i może tl nie jest czysty rap ale oglądało się Kosmiczny Mecz i respect do kawałka mam hehe


W samym filmie chyba ta piosenka nie występuje zaś w różnych kanałach cały czas była promowana a mnie najbardziej intrygowało co tam robi Krolik Bugs ,) To były czas długo przed internetem u mnie hehe

Kiedyś przez krótki czas miałem MTV i tam poznałem tego wykonawcę. Trzeba przyznać ze w latach 90 teledyski były dosyć innowacyjne i z lekka doza humoru


Pamietam jak ten kawałek był często puszczany przed Bavisem and Badheadem który jakoś nigdy nie przypadł mi do gustu hehe
To było moje pierwsze stuknięcie z SnoopDoggiem i z jego specyficzna muzyka wiadomo po tylu latach wykonawca mocno zmienił swoje podejście i teraz mocno się bawi swoją marka.

To chyba tyle jeśli sobie przypomnę jakieś fajne kawałki to oczywiście podzielę się z wami. Dzięki za przeczytanie :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency