This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

馃悵 Hello world! Projekt logo HiveLife.pl

Wprowadzenie.

Witajcie!

馃悵 Mi艂o mi, 偶e w ko艅cu mog臋 zaprezentowa膰 m贸j efekt pracy szerszej publiczno艣ci. Ca艂y projekt graficzny jest autorski, swoje my艣li przela艂em na wersj臋 cyfrow膮. Przyznam, nie by艂o 艂atwo. Stworzy艂em wiele koncepcji wygl膮du, zanim usatysfakcjonowa艂a mnie w艂a艣nie ta wersja ostateczna, kt贸r膮 widzicie. Mam nadziej臋, 偶e dzia艂ania zwi膮zane z @hivelife-pl pozwol膮 przyja藕niej oswoi膰 si臋 ze 艣wiatem HIVE. Mo偶e nawet uda si臋 zaciekawi膰 kilka os贸b kt贸re pozostan膮 z tagiem #polish i uracz膮 nas cz臋st膮, aktywn膮 obecno艣ci膮. Celem jest zaciekawi膰 i zaprosi膰 do HIVE, pozwoli膰 艂atwo si臋 oswoi膰 i zrozumie膰 ten 艣wiat, zatrzyma膰 na d艂u偶ej.

flagi.png


Geneza.

馃悵 Pierwszym krokiem jaki poczyni艂em w moich postanowieniach by艂o stworzenie identyfikacji wizualnej. Ale mo偶e najpierw s艂贸w kilka o nazwie. Nazwa nawi膮zuje do 偶ycia zwi膮zanego z HIVE, my艣l臋 偶e nazewnictwo wpisuje si臋 w ten cel bardzo dobrze. Hive - bo o nim mowa, wok贸艂 tego b臋dzie si臋 wszystko kr臋ci膰 oraz Life - pokazujemy jak ciekawie mo偶na po艂膮czy膰 偶ycie z HIVE, na wiele sposob贸w. Po wymy艣leniu nazwy HiveLife pomy艣la艂em, 偶e przecie偶 nawet jest powiedzenie "hajlajf - HIGH LIFE" - m贸wi膮c szybko jedn膮 i drug膮 nazw臋 jest nawet bardzo podobnie. Jaki艣 sens to chyba ma, maj膮c Hive mo偶na 偶y膰 na wysokim poziomie? Mam nadziej臋, 偶e inwestuj膮c tutaj na r贸偶ne sposoby, w perspektywie lat tak b臋dzie, wierz臋 w to! 馃檪


Graficzny pocz膮tek.

馃悵 Wracamy to sedna dzisiejszego posta, do tematu zwi膮zanego z grafik膮. Postanowi艂em, 偶e logo b臋dzie zawiera膰 domen臋, na kt贸rej w przysz艂o艣ci znajdzie si臋 sporo informacji zwi膮zanych o HIVE, b臋dzie to strona po polsku dla Polak贸w. Logotyp sk艂ada si臋 r贸wnie偶 z sygnetu, znaku graficznego po prawej stronie domeny. Sygnet sk艂ada si臋 z wielu heksagon贸w, kt贸re si臋 przenikaj膮, taki pojedynczy kszta艂t zosta艂 pobrany z obrysu sygnetu logo HIVE. Zamys艂 mia艂em r贸wnie偶 taki, 偶eby kolorystycznie nawi膮zywa膰 do naszych barw narodowych, st膮d kolor bia艂o czerwony.

sygnet1.png


sygnet2_v2.png


sygnet3_v2.png


Polska pszczo艂a.

馃悵 Po stworzeniu logo czego艣 mi jeszcze brakowa艂o 馃檪
Chcia艂em prze艂ama膰 bia艂o czerwony kolor oraz ciemne t艂o barwnym motywem. Postanowi艂em narysowa膰 pszczo艂臋. By艂o ich kilka wersji, ostatecznie wyb贸r pad艂 na Polsk膮 pszczo艂臋 trzymaj膮c膮 paczk臋 z HIVE.

ident1.png

ident2.png

ident4.png


Finalizacja pracy.

馃悵 Efekt ko艅cowy mnie satysfakcjonuje, mam nadziej臋 偶e i Wam przypadnie do gustu. Dalszych plan贸w mam bardzo du偶o tylko czasu ma艂o, a co dalej to b臋dzie Was informowa艂 @szejq czyli ja 馃檪

kubek.png