This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Młodość stulatka i powracające pytania o Hive

img_9512.jpg

"Młodość stulatka" autorstwa Mircei Eliadego to jedna z pierwszych skatalogowanych książek w Królestwie Bez Kresu (w spisie ma nr kbkA0002) i pierwsza, która została wypożyczona w ramach blockchainowego systemu (@ksiazki). Wczoraj rozmawiałem o niej z Igorem (@grafzero) na instagramowym streamie. Jeśli ktoś chciałby jej sobie posłuchać, to jest tutaj. Ja wiele nie mówiłem, bo też wiele do powiedzenia nie miałem, ale Igor opowiadał bardzo ciekawie - zarówno o książce jak i samym Eliadem.

Swoją drogą wczorajsza rozmowa znów postawiła przede mną pytania, które nurtują mnie od długiego czasu: Gdzie się podziała większa część polskiej społeczności i dlaczego mało kto wraca? (choć oczywiście są wyjątki, ostatnio np. @curiosit) Znamienne jest również to, że pod koniec streama, gdy publiczność zaczęła zadawać luźne pytania to zahaczyły one nie tylko o moją muzykę, ale również o tokeny... Ech, chyba powoli zaczynam być odbierany jako kryptoentuzjasta (co po części ma swoje uzasadnienie). Mam zresztą nadzieję, że RCRT pozytywnie namiesza w temacie łączenia kultury i blockchainu.