Jak wytłumaczyć Hive?

img_2067.jpg

W kabekowej nomenklaturze "mieć hifa" oznacza posiadanie konta na Hive. Często więc muszę tłumaczyć nowym gościom o co chodzi, gdy ktoś ze stałych bywalców podczas rozmowy rzuci, że "coś na hifie jest" albo, że "coś na hifie będzie". I zwykle mam z tym problem. Głównie dlatego, że od razu staram się wyjaśnić całą zawiłość platformy.

Efekt bywa różny. Jedni łapią w lot. Inni mają wyraz twarzy naznaczony czystą abstrakcją. Ale cóż, zdecydowanie nie mam talentu do tłumaczenia rzeczy zawiłych. Te same problemy mam zresztą, gdy opowiadam o Królestwie Bez Kresu. Zwłaszcza gdy zaczynam mówić o systemie działania. Dlatego też, już jakiś czas temu, stworzyłem broszurę ("instrukcję obsługi"), w której w najbardziej zwięzły sposób postarałem się wszytko wyjaśnić. Dziś wydrukowałem kolejną partię i pomyślałem, że...

Można by złożyć i wydrukować również broszury tłumaczące czym jest Hive i jak założyć konto. Pytanie tylko brzmi: co powinno się znaleźć w takiej ulotce? Niestety z mojego doświadczenia wynika, że w pierwszym kontakcie trudno jest przedstawić wszystkie zalety i całą specyfikę Hive (tokeny HIVE i HBD, Hive Power, nagrody kuratorskie). Choć z drugiej strony może dałoby się to jakoś dobrze przedstawić graficznie...

W każdym razie jakieś ulotki by się przydały i zacząłem o nich myśleć. Zwłaszcza, że przy okazji warsztatów pojawiają się w KBK nowe osoby, a z czasem okazji do promocji Hive będzie jeszcze więcej. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie co powinno się znaleźć w takich broszurach, to chętnie przeczytam komentarze na ten temat.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency