Hiveparty już w piątek!

obraz.png

W tym roku, tak jak w poprzednim, postanowiłem uczcić kolejną (piątą już) rocznicę założenia przeze mnie konta prehive'owego i zorganizować w Królestwie Bez Kresu (Kraków, Biskupia 18) Hiveparty. Tym razem do organizacji przyłączyła się @wadera, która również obchodzi swoje pięciolecie na blockchainie. Formuła luźna. Coś między domówką a meetupem. Chodzi o to by spotkać się w hive'owym gronie, w miłej atmosferze i porozmawiać bez jakiś konkretnych założeń. Oczywiście zaproszenie skierowane do wszystkich - nie tylko do ludzi z Krakowa czy korzystających z Hive. Konto zresztą mogę założyć od ręki (tylko wtedy najlepiej zabrać ze sobą pendrive'a). Jeśli ktoś się wybiera, to będę wdzięczny za cynk (w komentarzach).

No dobra, ale nie podałem najważniejszej informacji... Otóż impreza odbędzie się w najbliższy piątek, 16 grudnia, o godzinie 19.00. Mam nadzieję, że będzie równie udana jak niedawny Dzień Mniejszości Włoskiej KBK. Oczywiście jestem otwarty na ewentualne pomysły. Można je zgłaszać w komentarzach.

PS. Na razie zapowiedział się @peter.goki, @gtg i (wstępnie) @cichoswiat. Jako, że Kraków to nie koniec świata, może imprezą zainteresowani będą też: @deepresearch, @jocieprosza, @herbacianymag, @kubak, @pkocjan, @mciszczon, @suchy. Jeśli chodzi o Kraków to mam wrażenie, że prawie wszyscy (poza @mynewlife) wynieśli swoje konta z KBK. Swoją drogą, szkoda, że nie ma żadnego narzędzia, które pozwalało by znaleźć ludzi, którzy wpisali "Kraków" jako "location".

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now