Pokonaj Polskę! - post inauguracyjny

image.png

Doczytałam, że post wpisowy do konkursu Pokonaj Polskę ma być zamieszczony w community Polish HIVE, więc spieszę nadrobić.

Moje spacery to głównie Ruda Śląska, którą pokazywałam już zresztą nie jeden raz. Kto wie, może faktycznie dzięki temu konkursowi uda mi się zobaczyć - i pokazać - coś nowego?

image.png
Ruda Śląska. Już kiedyś na pewno wrzucałam ;)

Wydaje mi się, że siłą rzeczy muszę się ograniczyć do Rudy Śląskiej. Uwielbiam Katowice i nie odmawiam sobie przyjemności spacerów, kiedy tylko mam okazję, ale jednak więcej będzie tu Rudy Śląskiej zapewne. Choć nigdy nie mów nigdy...
image.png

Wandrer.earth zaliczył mi parę spacerów po Kato, ale uznał to wciąż za 0,00%.

W każdym razie - jeśli tak mnie poniesie, to niech i Katowice będą moją ewentualną opcją do gry.
image.png
Kato, Kato <3

Więc teraz pozostaje mi sobie życzyć wygodnych butów, chętnego do spacerów Bombla i ładnej pogody. No i czasu, bo pomimo wszystko ostatnio jakoś zabójczo napięty ten mój grafik ;)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency