Flying with Phantasm: Splinterlands Weekly Share Your Battle Challenge! [ua]

Продовжуємо приймати активну участь в челенджах колекційн-карткової гри Splinterlands. І на цьому тижні в рамках SHARE YOUR BATTLE Weekly Challenge ми розказуємо про свої битви з картою Phantasm.
phantasm.png

Phantasm

На щастя для мене, цього тижня для челенджу вибрали активну ревардну (нагородну) карту, а значить з великою ймовірністю вона є в мене. Більше того, як тільки карта появилась, то ціна на неї була вищою і я кілька карт продав, і щось навіть заробив. Це вже зараз ціна опустилась до мінімального $0.01, так що зараз продаж вже не буде таким прибутковим. Але чи дійсно карта аж настільки безкорисна, що її зливають по 1 центу?
Статистика карти Phantasm
Хм, виглядає ніби непогано, але чогось ніби не вистачає і не завжди зрозуміло, що робити з картою. Здоров'я 7 ніби непогано, але цього недостатньо аби бути танком. Атака "лише" 2 не дозволяє розраховувати на щось хороше на першій лінії. Хоча швидкість 4 дуже навіть ок. З абілок на 1-му рівні доступна Flying (Політ), а це збільшує ймовірність, що суперники не будуть попадати по карті. Плюс, це ще одна можливість використовувати карту в рулсетах Earthquake, коли карти з Польотом не втрачають здоров'я.

Моя битва з Earthquake

Після проходження щоденного квесту, згадав, що ще можна спробувати зіграти за Смерть і заюзати героя нашої оповіді. Попередньо в планах було грати саме на рулсеті Earthquake, але коли випала комбінація Super Sneak (всі карти ближнього бою можуть атакувати крайню карту суперника) і Equalizer (всі карти отримають однакове здоров'я по величині найбільшого героя), то вирішив спробувати заграти тут. Хоча, Equalizer тут більше шкодив Фантазмі, так як картка і так має непогані 7 здоров'я. Вмістити це все потрібно було в 23 бали манакапу.
Стартові розклади перед поєдинком

Summoners: мій суперник завдяки Pyre збільшує швидкість всіх своїх героїв, щоправда, це все блокується моїм Озом. А от моя Contessa L'ament змогла зменшити небезпечну активність Fire Elemental та Spark Pixies. А це дуже важливо, коли багато здоров'я і кожна одиниця атаки має значення.

Round 1: План в мене був простий: спочатку віддати під удари танка і стрільців Курку і Оза, а удари Снікерів з краю блокувати не дуже важливими, але живучими завдяки Equalizer картам. Основною ударною силою мали стати Undead Rexx і Phantasm, які "заховались" в серединці, але будуть довбати суперника з задньої лінії. На початку гри мої дії носили хаотичний характер. Мій маг пуляє в Вогняного елементаля, Rexx і Cursed Slimeball зі своїм 1-2 атаки промазують по 5 швидкості з Польотом Spark Pixies, і лише Фантазм діє за планом і виносить Піксі 2 здоров'я. Хоча в обороні все нормально, все так як і задумувалось.
Розклади після 1-го раунду

Round 2: Стрілки суперника на пару з Лавою добивають мою Курку (ок, і так довго трималась), Снікери продовжують бити в хвіст моєї армії. Phantasm знову завдає влучного пострілу, але цього разу і Рекс показує себе з кращої сторони і виносить рівно 5 таких потрібних одиниць здоров'я Pixies. Маг ще трохи зменшив Елементаля, а от Cursed Slimeball знову промазує. Нічого, це буде наша Курка в хвості армії.
Розклади після 2-го раунду
Round 3: Мої Фантазм з Рексом виносять ще одну важливу карту суперника Fire Elemental. В той час, як мій опонент продовжує акцентувати удари по не дуже важливих Озу (Лава довбе потрохи) і Cursed Slimeball, який просто виконує роль щита.
Розклади після 3-го раунду
Round 4: Мої Рекс і Фантазм діють за тим ще планом і виносять на пару 7 здоров'я підступній Serpentine Spy. Маг, оминаючи щити, береться за Лаву, яка виносить мого Оза. Чудово! 4 раунди танк і стрільці суперника довбали лише Курку і Оза, а основні мої сили майже цілі.
Розклади після 4-го раунду
Round 5: В Шпигуна лишалось рівно 2 здоров'я - саме те, що треба для Фантазма і це ще мінус одна карта в армії суперника. Хоча до цього Шпигун виніс 2 здоров'я Рекса, і ще 3 Лава. Мавпа атакує мого мага, але без особливої поки загрози. Рекс тримається і знімає щит танка суперника.
Розклади після 5-го раунду
Round 6: Карти на першій лінії обмінюються ударами і виносять по 3 здоров'я. Також мій маг ще знижує життя Лави, а Фантазм переключається на Мавпу, аби та не винесла мого мага. Маг нам дуже потрібний, аби виносити Лаву.
Розклади після 6-го раунду
Round 7: На жаль, в протистоянні танків Лава ходить першим і виносить мого Рекса, який не встиг завдати удару. Лише маг зменшує на 1 здоров'я, а Фантазм знімає 2 з Мавпи.
Розклади після 7-го раунду
Round 8: Завдяки кращій швидкості спочатку маг переполовинив Лаву, а потім і наш герой Фантазм добиває танка суперника. Мавпа, яка перейшла на першу позицію, пробувала нанести шкоду Фантазму, але 4 швидкості і Політ зіграли свою роль, і система фіксує промах.
Після 8-го раунду вже остаточно все стає зрозуміло
Round 9: Далі просто добивання: -3 для Мавпи, а вона у відповідь... знову промазує по Фантазмі.
One more Miss on Phantasm
Round 10: Лише 2 здоров'я Мавпи, саме те, що потрібно для Фантазма, аби поставити фінальну крапку в цьому протистоянні.
Фінальний удар нашого героя Phantasm

Замість висновків

Коли я вперше побачив карту (отримав в нагороду за щоденний квест), то дуже зрадів, і вона мені видалась сильною. Та і ціна тоді ніби підтверджували мої здогадки. Але якось з часом я помітив, що насправді не так і часто використовую карту, і найкраще вона підходить, напевно, саме для рулсетів Super Sneak та Earthquake. Але мені дуже сподобалось як карта відпрацювала в цій битві. Ідеальне місцеположення дозволило їй якнайкраще проявити себе в атакувальних діях і дуже гідно триматися в захисті, не зазнавши при цьому жодних пошкоджень. Карта обов'язково мусить бути в вашій армії і навіть якщо вона й досі не дісталась в нагородах, то можна заплатити мінімальну ціну за неї. Щоправда, я не ще не знаю як вона себе веде на фулмакс колодах, але це вже тема для розповідей іншим людям, які грають картами на високих рівнях.

🙌 👻 А поки приєднуйтесь в Світу Splinterlands https://splinterlands.com?ref=vabadaba і починайте #Play, #Trade and #Earn.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency