Risingstar days 10

It's been 10 days since I started listening to Rising Star's music.

By the time I finished my 10th day of playing, I was at level 15.

Currently, I'm playing at level 15. Actually, today is the 8th day, so I couldn't post because I was feeling bad from yesterday.

He is someone who likes to play Rising Star.

I always start my day with Rising Star.
There are 110 fans.

The fans are going up and down.

There are 110 of my core fans.

Luck is 3 luck.

The skills have reached 127.

His skills are always improving.

A total of 183 missions have been completed.
ကျတော်သည်အခု Rising Star ဂီတကိုစတင်ပြီး နားထောင်နေခဲ့တာ ဒီနေ့နဲ့ဆို 10ရက်ရှိပါပြီး။

ကျတော်ရဲ့ 10ရက်မြောက်ဆော့ပြီးတဲ့အချိန်မှာတော့ level 15ရှိနေပါတယ်။

လက်ရှိမှာတော့ ကျတော် level 15ကိုကစားနေပါတယ်။တကယ်တော့ဒီနေ့က၈ရက်မြောက်နေ့ပါမနေ့ကနေမကောင်းလို့မတင်နိုင်ခဲ့လို့ပါ။

ကျတော်သည် Rising Star ဆော့ရတာကို ကြိုက်နှစ်သက်သူတစ်ယောက်ဖြစ်ပါတယ်။

ကျတော်ရဲ့နေ့ရက်တိုင်းကို Rising Star နဲ့အမြဲတမ်းစတင်လေ့ရှိပါတယ်။
Fan တွေကတော့ 110ရှိသွားပါပြီး။

Fan တွေကတော့ ကျလိုက်တက်လိုက်နဲ့ပေါ့။

ကျတော်ရဲ့အမာခံ fans တွေကတော့ 110ရှိနေပါတယ်။

luck ကတော့ 3 luck အဖြစ်ရှိနေပါတယ်။

skill တွေကတော့127ထိရှိသွားပါပြီး။

ကျတော်ရဲ့ skill တွေကတော့ အမြဲတိုးတက်နေပါတယ်။

စုစု​ပေါင်းမစ်ရှင်း183ခု ပြီးမြောက်ခဲ့ပါပြီး။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency