Playing Splinterlands Game

img_0.6018248777523134.jpg

Image Source

I played splinterlands game every day.
Today, I played daily quest in splinterlands game. The daily quest I got is snipe monster quest.

For snipe monster quest, I play with dragon splinter and fire splinter. I play with drake of arnak summoner for dragon splinter. I play with this summoner two times. Then, I play with fire splinter. In fire splinter, I choose tarsa summoner as usual. I play with tarsa summoner five times. I played total seven times with these two splinters. Two times I lose and five times I won. I completed the snipe monster quest. Then, I played some battles to reach bronze II. First few battles I lose continuously. Then, I won some battles again. After playing some battles, I finally reached bronze II. I can open 7 loot chests tomorrow.

img_0.9973517657223383.jpg

Image Source

Then, I opened the loot chest to see the reward. Today, I got credits again. The reward I got is nine credits.

ကျွန်မ splinterlands ဂိမ်းကို နေ့တိုင်း ကစားပါတယ်။ဒီနေ့ splinterlands ဂိမ်းတွင် daily quest ကို ကစားခဲ့ပါတယ်။ ကျွန်မ ရရှိသော daily quest ကတော့ snipe monster quest ဖြစ်ပါတယ်။

snipe monster quest အတွက် ကျွန်မ dragon splinter နဲ့ fire splinter နဲ့ ကစားပါတယ်။ dragon splinter အတွက် drake of arnak summoner နဲ့ ကစားပါတယ်။ ဒီ summoner နဲ့ နှစ်ကြိမ် ကစားပါတယ်။ ထို့နောက် fire splinter နဲ့ ကစားပါတယ်။ fire splinter မှာတော့ ခါတိုင်းလိုပဲ tarsa summoner ကို ရွေးချယ်ပါတယ်။ tarsa summoner နဲ့ ငါးခါလောက် ကစားပါတယ်။ ဒီsplinters နှစ်ခုနဲ့ စုစုပေါင်း ခုနစ်ကြိမ်ကစားခဲ့ပါတယ်။ နှစ်ကြိမ်ရှုံးပြီး ငါးကြိမ်အနိုင်ရပါတယ်။ snipe monster quest ကို ပြီးမြောက်ခဲ့ပါတယ်။ ထို့နောက် bronze II ကိုရောက်ဖို့ တိုက်ပွဲအချို့ကို ကစားခဲ့ပါတယ်။ ပထမအကြိမ် တိုက်ပွဲအနည်းငယ် ဆက်တိုက်ရှုံးပါတယ်။ ထို့နောက် တိုက်ပွဲအချို့ကို ပြန် အနိုင်ရပါတယ်။ တိုက်ပွဲအချို့ကစားပြီးနောက် နောက်ဆုံးတွင် bronze II သို့ရောက်ရှိခဲ့ပါတယ်။ မနက်ဖြန်တွင် loot chest 7 ခုဖွင့်နိုင်ပြီဖြစ်ပါတယ်။

ထို့နောက် ဆုကိုကြည့်ရန် loot chestကိုဖွင့်လိုက်ပါတယ်။ ဒီနေ့လည်း credits ရပြန်ပါတယ်။ ကျွန်မ ရရှိသောဆုမှာ credits ကိုးခုဖြစ်ပါတယ် ။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
16 Comments
Ecency