I'm playing the Splinterlands game It has been 65 days.

img_20220502_160037.jpg

img_20220502_160022.jpg

img_20220502_160050.jpg
Welcome to all Splinterlands game lovers.
I'm playing the Splinterlands game
It has been 65 days.
I played Earth Quest.
When I started the battle, I had the OBSIDIAN card at the front
Added
In the back
REGAL PERYTON. GOBLIN PSYCHIC.
CHILD OF THE FOREST. KHMER PRINCESS.
HILL GIANT.
Insert these cards.
I played 27 times.
I lost 17 times.
I won 5 times.
My prize is 8 CREDITS.
That's all for today.

ကျွန်တော် Splinterlands ဂိမ်းကို ကစားနေပါတယ်။
၆၅ ရက်ရှိပြီ။

Splinterlands ဂိမ်းချစ်သူများအားလုံးကို ကြိုဆိုပါတယ်။
ကျွန်တော် Splinterlands ဂိမ်းကို ကစားနေပါတယ်။
၆၅ ရက်ရှိပြီ။
Earth Quest ကစားခဲ့တယ်။
ငါတိုက်ပွဲစစတုန်းက ငါ့ရှေ့မှာ OBSIDIAN ကတ်ရှိတယ်။
ထပ်ပြောပါသည်။
နောက်ကျော
တရားဝင် ပါရီတန်။ GOBLIN PSYCHIC။
တောထဲက ကလေး။ KHMER မင်းသမီး။
တောင်ကြီး။
ဤကတ်များကိုထည့်ပါ။
27 ကြိမ်ကစားခဲ့တယ်။
၁၇ ကြိမ်ရှုံးခဲ့တယ်။
5 ကြိမ်အနိုင်ရခဲ့တယ်။
ကျွန်ုပ်၏ဆုသည် 8 ခရက်ဒစ်ဖြစ်သည်။
ဒီနေ့အတွက် ဒီလောက်ပါပဲ။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency