Splinterlands!! Social media challenge

Hello everyone. Block chain gaming members how are you? I hope you are all well and doing well. I'm fine too. I am a splinterlands gamer. I always compete in the social medai challenge and battle challenge made by #Splinterlands game every week.

Hello, everyone. Block chain gaming members များ နေကောင်းကြလား။ နေကောင်းပြီး အဆင်ပြေ ကြမယ်လို့ ငါမျော်လင့်ပါတယ်။ ငါလည်း အဆင်ပြေပါတယ်။ ငါဟာ splinterlands ဂိမ်းကစားသူတစ်ယောက်ဖြစ်ပါတယ်။ အပတ်တိုင်း Splinterlands game က ပြုလုပ်တဲ့ social medai challenge နှင့် battle challenge ကို ငါ အမြဲ ဝင်ပြိုင်ဖြစ်ပါတယ်။

Image Link

This week I entered a battle using the Merdaali Guaedian card featured in the splinterlands game for a social media challenge.


MANA

Today I was allowed to use mana 21 for the battle I will play. 21 mana is not minimum for one battle, but it can be used enough for one battle.

ဒီနေ့ ကျနော် ကစား မည့် battle အတွက် mana 21 ကိုအသုံးပြု ခွင့် ရရှိခဲ့ပါတယ်။ mana 21 ဟာ battle တစ်ပွဲအတွက် အနည်းဆုံး မဟုတ်ပေမဲ့ battle တစ်ပွဲအတွက် လုံလုံလောက်လောက် အသုံးပြုလို့ရပါတယ်။


SUMMONER

I used the Kelya frendul card for Summoner for this battle. Among the water rarity, it is the most convenient to use.

ငါဟာ ဒီ battle အတွက် Kelya frendul ကဒ် ကို Summoner အတွက် အသုံးပြုခဲ့ပါတယ်။ water Rarity ထဲမှာ တော့ သုံးရအဆင်ပြေဆုံး ဖြစ်ပါတယ်။


Monsters

I choose the Monsters cards that match the Mana usage and must be able to fight the battle. The monsters I have selected are listed below.

Mana အသုံးပြုခွင့်ပြုတဲ့ ကိုက်ညီအောင် Monsters ကဒ်တွေကို ရွေးချယ် ပြီး battle ကိုလည်း နိုင်အောင်တိုက်နိုင် ရမယ် ဆိုတဲ့ အချက်နဲ့ ငါရွေးချယ်ပါတယ်။ ငါ ရွေးချယ်ထား တဲ့ monsters ကဒ်တွေကို အောက်က စာရင်းအတိုင်းဖြစ်ပါတယ်။


Battle Round

Round one

Round Two

Round Three

Round Four

Battle Five

Battle Results

This battle was hard to win. In battle round five, the opponent loses all cards. I didn't lose a single card. The battle rounds are described with pictures, and the battle video link is listed below.

ဒီ battle ကို ခက်ခက်ခဲခဲ အနိုင်ယူခဲ့ရပါတယ်။ battle round five မှာ တော့ ပြိုင်ဘက်ဘက်မှာ ကဒ်တွေ အားလုံး ဆုံးရှုံး သွားပါတယ်။ ငါဘက်မှာ တော့ ကဒ်တစ်ကဒ်မှ မဆုံးရှုံးသွား ပါဘူး။ Battle round တွေကို ပုံနှင့်တကွ ဖော်ပြထားပြီး အောက်မှာ battle video link ကို ထက်မံဖော်ပြထားပါတယ်။

My battle link that include my referral

Twitter Link

@aein.shwin.lann

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency