The beauty of the Clouds I Love above the road

Hello.

Today I went to town to do some shopping.
It hasn't rained in the area where I live for three days.
I went to the city in the afternoon which I rest job, so I felt the heat.
The sky was overcast, but the sun was shining on my head.

Under the blue sky, the sun was shining, and the clouds were shining white.
I also saw the clouds while riding my motorcycle on the road, so I took the photos with my Vivo Y19 phone camera.
If I think it's beautiful, I'm the one who can't help but take a photo.

As The clouds came running towards me and jump on me, as The clouds pressed down on me like a massive Cotton.
Anyway, I love the clouds.
Clouds can protect the sun and cool down when it falls as rain.
How do you feel about clouds?

Burmese Language,

မင်္ဂလာပါ။

ဒီနေ့ ကျွန်တော် ဈေးဝယ်စရာရှိလို့ မြို့ သို့ သွားခဲ့သည်။
ကျွန်တော် နေထိုင်ရာဒေသမှာ မိုးမရွာတာ သုံးရက် ရှိခဲ့ပါပြီ။
ကျွန်တော်က လုပ်ငန်း အားသည့် နေ့လည်ပိုင်းမှာ မြို့ သို့ သွားခဲ့တာ ဆိုတော့ အပူဒဏ် အတော်ခံစားရပါသည်။
ကောင်းကင်မှာ တိမ်တွေ ထူထပ်နေပါသော်လည်း ကျွန်တော်၏ ခေါင်းပေါ်မှာတော့ နေရောင်တောက်နေခဲ့ပါသည်။

ကောင်းကင်ပြာပြာ အောက်မှာ တောက်နေသော နေရောင်ကြောင့် တိမ်တွေဟာ ဖြူဖြူဖွေးဖွေး လင်းလက်နေပါတော့သည်။
ကျွန်တော်သည်လည်း လမ်းမထက်မှာ ဆိုင်ကယ် စီးရင်း တိမ်တွေ ကို ကြည့်မိခဲ့တော့ ဖုန်းကင်မရာ ဖြင့် ဓာတ်ပုံရိုက်ယူမိခဲ့ပါသည်။
လှတယ် ထင်ရင် မှတ်တမ်းဓာတ်ပုံ မရိုက်ယူဘဲ မနေနိုင်သူဟာ ကျွန်တော် ပါပဲ။

တိမ်တွေဟာ ကျွန်တော့် ဆီသို့ အပြေးလိုက်လာပြီး ခုန်အုပ်တော့မလို၊ တိမ်တွေဟာ ကျွန်‌တော့် အပေါ် ထုနှင့်ထည်နှင့် ဖိချလိုက်တော့ မလိုပါပဲ။
မည်သို့ပင်ရှိစေကာမူ ကျွန်တော်က တိမ်တွေကို ချစ်ပါတယ်။
တိမ်တွေက နေရောင်ကို ကာကွယ်ပေးနိုင်သလို မိုးအဖြစ် ရွာချတော့ အေးမြစေတာကြောင့်ပါပဲ။
သင်ရော တိမ်တွေကို ဘယ်လို သဘောရပါသလဲ။

@golden.future

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
19 Comments
Ecency