My Entry For Love The Clouds Contest #192(ENG-MYA)

Hello everyone, have a nice day.

အားလုံးသော မိတ်ဆွေအပေါင်း မင်္ဂလာပါ။ ကောင်းသောနေ့လေးကို ပိုင်ဆိုင်နိုင်ကြပါစေ။


These days, there are fewer clouds. A few clouds formed yesterday morning, but I didn't take a photo because it wasn't pretty. I don't want to post the cloud lovers pictures of cloudless sky or just a few clouds sky. For my friends who love the cloud, I would like to post beautiful and beautiful photos in various shapes.

အခုရက်ပိုင်းတွေမှာတော့ တိမ်တွေနည်းပါးသွားပြီဖြစ်ပါတယ်။ မနေ့မနက်ပိုင်းက တိမ်အနည်းငယ်ဖြစ်ပေါ်ခဲ့ပေမယ့် မလှလို့ ဓာတ်ပုံမရိုက်ခဲ့ဘူး။ တိမ်ချစ်သူများကို တိမ်မပါတဲ့ ကောင်းကင် ဒါမှမဟုတ် တိမ်အနည်းငယ်ပဲပါတဲ့ဓာတ်ပုံတွေကို တင်မပေးချင်ပါဘူး။ တိမ်ချစ်တဲ့ မိတ်ဆွေများအတွက် လှပပြီး ပုံသဏ္ဍာန်အမျိုးမျိုးနဲ့ကြည့်ကောင်းတဲ့ ဓာတ်ပုံတွေကိုပဲ တင်ပေးချင်ပါတယ်။





I took a lot of pictures of the beautiful clouds and scenery one year ago, but most of the pictures have already posted. That's why I don't want to post the beautiful clouds and scenery that have already been used by cloud lovers and friends as competition photos. I want to post for cloud lovers when I encounter post it.

လှပတဲ့တိမ်တွေနဲ့ ရှုခင်းအလှဓာတ်ပုံအများအပြားကို လွန်ခဲ့တဲ့နှစ်ပိုင်း ခရီးသွားတုံးကရိုက်ယူခဲ့ပေမယ့် ဓာတ်ပုံအများစုကို ပို့တင်ပေးခဲ့ပြီးဖြစ်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် တိမ်ချစ်သူမိတ်ဆွေများကို အသုံးပြုပြီးဖြစ်တဲ့ လှပတဲ့ တိမ်နဲ့ရှုခင်းတွေကို အခုလိုပြိုင်ပွဲဓာတ်ပုံအနေနဲ့ မတင်ချင်ပါဘူး။ ကြုံတဲ့အခါ တိမ်ချစ်သူများအတွက် ပို့စ်တင်ပါအုံးမည်။




These photos were taken a few days ago. Large cloud masses are not easy to see in the winter, so I took as many photos as I could when the clouds were still there. Even if it's cloudy in winter, I think it's rare to get a beautiful and clear photo. I don't know if it will be difficult to compete next week.

အခုဓာတ်ပုံတွေကတော့ မကြာသေးတဲ့ရက်ပိုင်းက ရိုက်ခဲ့တာဖြစ်ပါတယ်။ တိမ်ထုထည်ကြီးကြီးမားမားကို ဆောင်းတွင်းမှာ မြင်ရဖို့ သိပ်မလွယ်ကူတော့ တိမ်တွေရှိနေတဲ့အချိန်မှာ ရသလောက် ဓာတ်ပုံရိုက်ထားရတာပါ။ ဆောင်းတွင်းမှာ တိမ်ရှိရင်တောင်မှ လှပပြီး ကြည်လင်တဲ့ဓာတ်ပုံရှားမယ်ထင်တယ်။ နောက်အပတ်တွေမှာ ပြိုင်ပွဲဝင်နိုင်ဖို့တောင်ခက်ခဲသွားမလားမသိဘူး။




With all due respect -

အားလုံးကို လေးစားလျှက် -


@ansoe


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency