Poznej město #15

Hurá, vyhrál jsem soutěž, kterou nikdo vyhrát nechce ;)

Poslední, tuším v pořadí 14., #poznejmesto nám připravil @bucipuci. V komentářich mi psal, že si můžu dát na čas. Ale to neměl dělat. Takovou hádanku přece musím pořádně promyslet, potom si udělat výlet a nasekat nějaké ty fotky. Potom pro vás připravit výstup a napsat post. No a z týdne jsou náhle tři. Ale cílem bylo, připravit takovou "ultimátní" hádanku a doufám, že se čekání vyplatilo a že když nic jiného, tak se u toho pobavíte.

Když jsem vymyslel, jaký obrázek pro vás připravím, začal jsem si lámat hlavu, kolik vám toho napovím. No, vlastně nyní píšu post a stále ještě nejsem rozhodnut. Záměr byl, dát těch informací minimum. Na druhou stranu vás nechci odradit od tipování. Takže zkusím dát málo, ale něco ano... Takže k první, takové nicneříkající indicii vám přidám jednu bonusovou.

A jdeme na to:

  • Jsou tři, ale přesto jedno jsou. No, vlastně spíš jedno byly. Však se podívejte na obrázek.
  • Město, které vám chci představit, mě napadlo po minulém kole, kde jsme hledali České Budějovice. Vězte tedy, že nějaká souvislost mezi těmito městy by se našla.

Už víte? A abych vás motivoval a ze soutěže, kterou nikdo nechce vyhrát udělal takovou, kterou chtějí vyhrát všichni, vítěz má u mě 5 Hive jako odměnu.

Nikdo neví? Nebojte, pokud se nenajde spravné řešení, hodím sem další nápovědu.

Hezký víkend všem !

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
24 Comments
Ecency