Intro do Cesko/Slovenskej komunity

Nazdar ludkovia..

Tak ma @phortun dokopal k tomu aby som postol intro aj tuna v tejto nasej cesko/slovenskej komunite.
Takze kto je speko?

DSC_0382_1.JPG

Speko je urcite jeden s tych ktory o sebe neradi njeco pisu alebo njeco prezradzaju celkovo, ale par slov len predsa zverejnim.

Milujem dobru travu, svoju priatelku, nasich 3 hafanov a soferovanie

20160313_123709.jpg

Som Slovak z vychodu, ale uz 16 rokov zijem v irsku. Na svk som vystudoval chemicku priemyselnu skolu s odborom zameranym na podnikanie v obchode(njeco ako obchodna akademia ale ovela viac chemie). Kedze na slovensku zdochol pes, obzvlast na vychode, tak akonahle som skoncil skolu a urobil vodicak tak som vypadol z krajiny.. zacal som v UK, ale ta krajina mi vobec nesadla, tak po pol roku posobenia v UK som sa premiestnil do irska no a musim povedat ze od prveho dna som sa do irska zamiloval. Do krajiny cez celovo mentalitu ludi a pod..

20150419_155216.jpg

Zacal som tuna na vysokozvyznom voziku pre jednu mensju firmicku, ktora stavala domy, no kedze nas hitla kriza, nebolo pre koho stavat a stym prislo aj prepustanie.. bola to popici robotka, ale setko raz musi skoncit.
Mal som “stastie” lebo hned ked som dostal padaka tak lokalne tesco robilo nabor na nocne smeny a som si povedal, ze by nebolo od veci oprasit stredoskolske vzelanie a posunut sa njekam na managera v tescu.. ..jasne.. mlada naivita.. Praktiky mojho tesca boli velmi podobne krajine z ktorej som utiekol – bud lizes rite alebo mas znameho njekde hore ktory Ta njekam posunie, alebo sa mozes zaradit do davu a nasledovat ovecky.. A tak som si po 13 rokoch jendu nocnu povedal, ze zivot je priliz kratky na to aby som si ho jebal s debilmi a tak som dal vypoved a este v tu noc vypadol z prace..(je to uz viac ako 2 roky ale do dnesneho dna som neprekrocil a ani neprekrocim prah toho obchodu.) Obdobie, kedy som si povedal, ze pre taketo velke firmy robit uz nikdy nebudem. Odmietam njekomu zarabat prachy ked si ma v skutocnosti nevazi,FAK IT!

20170525_144529.jpg

No a to nas privadza k pritomnosti. Momentalne uz druhy rok studujem business. Snazil som sa rozbehnut amazon sellin ale to covidom krachlo.
Poriesil som si drona, nadupany pocitac a rozhodol som sa rozbehnut drone business, ci uz fotky, videa ale mojim cielom je sa dostat na stavby a robit inspekcie alebo tvorit mapy,3D objekty a tak pracujem na tom aby som ziskal potrebne licencie.

20181028_162326.jpg

Crypto som objavil vdaka priatelke, ktora njeco v minulosti nakupila a len drzi. Nje som trader a nemyslim si, ze njekedy budem pac ja so svojim stastim by som prisiel aj o to co nemam a tak sa snazim to crypto ziskat akykolvek sposobom zadara. Skusal som tazenie, kde som tak trochu pohorel a 5 helium masiniek mi lezi v skryni. Co sa tyka Hive tak ten som objavil njekedy pred viac ako rokom, ale nikdy som nic neblogoval, len som hral splinterlands a dcrops(teraz tak akurat stakujem SPS). Az nejkay mesiac dozadu som urobil hlbsi priskum o com ten Hive vlastne je no a musim povedat ze od vtedy som nim posadnuty. Cely Hive je proste PECKA.. som stale novacikom a musim povedat, ze neje jednoduche tomu setkemo pochopit z dna na den, ale akonahle sa tomu clovek venuje, tak vsetko dava zmysel.

IMG_20190818_112508.jpg
Nero, Milo, Spyro

Mam par diskov zatrepanych fotkami takze sa budem snazit dobehnut s postovanim a az pocko dovoli taka aj drone vytiahne a postmen njeco fresh..

Takze to je Speko.. Dufam, ze tu spoznam rovnako prastenych ludi ako som ja..

-peace-

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
33 Comments
Ecency