Dovoleno a sečteno

Tahle fotka od Jana Šibíka je prorocká. Byla sice pořízená den před ukončení voleb, ale super vystihuje jejich výsledek.

image.png
foto: Jan Šibík

Babiš nemá šanci na sestavení vlády s důvěrou. Do opozice však nepůjde - v opozici by neměl žádný profit, a profit je jediným důvodem, proč šel do politiky. Být v opozici pro něj nepřináší žádný užitek. Podle mě se na politiku vyrezignuje. A bez Babiše skončí i ANO. Toto hnutí bylo vvytvořeno Babišem a pro Babiše, a bez něj nebude životaschopné.

To, že ve sněmovně skončila ČSSD a KSČM je vítaná třešnička na dortu. A zvlášť výsledek komunistů - 3.6% - je prostě super. Jsou v řiti, ze které se (doufejme) už nevyhrabou.

Při sčítání hlasů, mezi třetí a čtvrtou hodinou, byly průběžné výsledky docela napínavé. Pak jsem to však nemohl sledovat, měl jsem nějakou práci, takže jsem se podíval na volby.cz na mobilu až v sedm, když jsem šel ze supermarketu. A rovnou jsem se otočil a vrátil, protože jsem nutně potřeboval koupit ještě jednu věc :)

image.png

sepa.png

Support Me on Ko-fi

vote_follow.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency