Yerba maté a svačinka

Ahoj Blogeři a kamarádi

Dnes jsem si připravil krátké psaní a zdravé svačině, takovou malou a jednoduchou inspiraci.

Mám rád kávu, fakt hodně. Cítil jsem už závislost a často dávám 5 x za den pořádné Turecké kávy.

Důsledek toho je fakt mizerný spánek.
Ten dost potřebuju skrz regeneraci.
Je to jednoduché, přestaň to pít. Jsem zvyklí něco popíjet ráno, v poledne a prostě celý den.
Zvolil jsem tedy Yerbu.
Pokud jsi o tom neslyšel je to odvar, čaj který pije třeba v Argentíně 95 procent populace díky svým povzbuzujícím učinkům.
I já je cítím a cítim se celý den dobře a co hodinku dolévám Kalabasu do plna.
Takže káva šla Úspěšně bokem.

Teď čím vyplnit žaludek mezi hlavníma chodama.
Zkusil jsem toho ohodně a můj tip pro tebe pokud třeba chceš nebo shazuješ kila je chutná pomazánka za pár kaček a 5 minut tvého času.

Kváskový chléb
Tvarůžek
odtučněný tvaroh
kuřecí šunka
vajíčko
(dávám ještě chilli a cibuli
)
a jak největší Master Chef to smícháš dohromady a tadá ultra fitness healthy pomazánka je na světě vole.
A ono se to dá ají jíst,
Suma sumárum: hodně bílkovin a málo tuku . To chceš.

Budu rád pokud piješ taky Yerbu za zpětnou vazbu a tvůj názor a zkušenosti.
Přeju ti hezký den :)

Hi Bloggers and friends

Today I prepared a short writing and a healthy snack, such a small and simple inspiration.

I like coffee, a lot. I already felt addicted and I often give 5 times a day a good Turkish coffee.

The result is a really lousy sleep.
I need him enough through regeneration.
It's easy, stop drinking. I'm used to drinking something in the morning, at noon and just all day.
So I chose Yerba.
If you haven't heard of it, it's a decoction, tea that 95 percent of the population in Argentina drinks, for example, thanks to its stimulating effects.
I also feel them and I feel good all day and every hour I refill Kalabass to the fullest.
So the coffee went sideways successfully.

Now how to fill the stomach between the main courses.
I tried it a lot and my tip for you if you want or lose a pound is a tasty spread for a few ducks and 5 minutes of your time.

Sourdough bread
Cottage cheese
defatted cottage cheese
chicken ham
egg
(I also add chili and onion)
and as the greatest Master Chef you mix it together and here the ultra fitness healthy spread is in the world dude.
And it can be eaten,
To sum up: a lot of protein and little fat. You want it.

I will be happy if you also drink Yerbu for feedback and your opinion and experience.
Have a nice day :)

20210917_130005.jpg

20210918_123552.jpg

20210918_124826.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency