Lock Down z druhé strany

Polish_20210410_080742940.jpg
Lock down nás zasáhl všechny, nařízení vlády které nás omezuje v pohybu a cestování.
Mě zasáhl z pohledu kontrolní činosti.
Jako příslušník armády, jsem byl povolán do služeb policie. Tuto možnost sem uvítal jako příjemnou změnu prostředí a opuštění zajetého stereotypu vojenských kasáren.
Scénář ti píše život sám, takže sem vážně nevěděl co mě muže čekat.
Směny jsem měl noční, v celkem poklidném městečku na Moravě.
Jezdili jsme v sestavě Policista a dva vojáci. Měli jsme vytisknutý harmonogram činosti na dobu 12 hodin. Od běžného hlídkování tam byly již všem známe kontroly na hranici okresu.
Ty jsme prováděli z bezpečí vytopené Octavie a s kávou v ruce 😊.Celkem sem měl 3 služby pokaždé z jiným policistou. Ten nejmladší byl nejaktivnější . 6 hodin jsme poctivě brázdili ulice a cesty vesnic a měst a hledali si práci. Nic moc se nedělo , nebo spíš vůbec nic.
Až na jednu lidskou trosku na vlně pika, v kradené Audi. Jeho cesta skončila u nás na stanici, takže menší služba společnosti. Kolegové na denní směně asi měli víc práce a zážitku.

Abych to shrnul: Počet zastavených aut v rámci buzerační činosti 0
( i u policajtu jsou normální jedinci)
Ty čísla které do nás tlačí media jsou klasické čisté vymysli( mě osobně stavěli tak 10 x ale služební průkaz je celkem dobrá propustka)😛

Šel bych od armády k policii? ANO , Půjdu? Zatím ne.
Kebab nám místní turečtí prodávali se slevou za 50 kč. Vždy jsem za směnu dal 3 😁 .
Kdo chtěl vždy si cestu našel, nebo si vytiskl nějaké prohlášení, opravdu stačilo vidět snahu a neříkat že tě nebaví sámoška u vás v okresu tak jedeš nakoupit do jiného. ( to se vážně stalo).
Každopádně tady ta hloupost končí.
Kolikrát stavěli vás?
Naštvalo tě to?
Co si myslíš o tom že media si čísla vymýšlí?
Omezilo tě toto nařízení? ( mě osobně ne)

Díky všem za reakci ať jsou jakékoliv.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency