This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Zpátky do škol 💪

Krásné pondělí všem!

Tak jsme se dočkali....
Dneska jsem po nekonečně dlouhé době mohla opět učit svoje žáky prezenčně ve škole ❤️ Možná se to bude zdát divný, ale byl to pro mě prostě zážitek. Bylo úžasný vidět je zase naživo a ne pouze na kameře (v tom lepším případě, protože některé jsem ani na té kameře nevídala). I když jsem s nimi měla jen jednu vyučovací hodinu, nabilo mě to pozitivní energií a mám hroznou radost, že se alespoň částečně vrací děti do škol, těším se, až je uvidím všechny a ne jen ty prvostupňové 😊

Co se týče testování... Pokud jsou tu někteří rodiče, kteří jsou z toho nervózní, tak věřte, že vážně o nic nejde 😊 Testovala jsem se stejným testem jako žáci a opravdu to nic není, trochu se to pošmrdlá na krajíčku nosu a je to 😁

Byť bude asi ještě pěknou chvíli trvat, než se budeme moct vrátit do škol tak, jak jsme byli zvyklí, jsem za tenhle první malý krok vážně ráda. I když samozřejmě je to otrava - všechno to testování, roušky, dezinfekce, rotování po týdnech...

IMG_20210412_111419-01.jpeg

Nicméně jsem vděčná všem rodičům, kteří jednají v zájmu svých dětí a poslali/pošlou je do školy, když tady ta možnost je. Patří jim můj dík, protože (i když si to většinová společnost nemyslí) my, učitelé, vážně děláme svojí práci srdcem a ty vaše/naše dítka hrozně rádi vidíme. Co bychom byli bez nich...? ❤️

Doufám, že máte všichni fajn začátek týdne a že se vám bude dařit i v dalších dnech. Ještě to počasí, aby se trochu umoudřilo, co? 😁