Intro for the Czech & Slovak Hive Community

No nazdar českí a slovenskí Hiveri! 😀

Taká som rada, že vás tu vidím!

Vianoce su za nami, dúfam, že tí čo ich slávite ste si užili to čaro. A tí, ktorí neslávite, dúfam, že si užívate to ticho a kľud naokolo, prípadne voľníčko z práce a tak ďalej 🍺🚬

Ja som tu na Hive nová a teda by som sa chcela predstaviť priamo aj tejto krásnej komunitke.

Moje meno je Martina, nikdy som nebola bloggerkou či influencerkou no na tejto platforme mi dáva zmysel postovať a deliť sa o svoje zážitky či nápady s podobne naladenými či zmýšľajúcimi ľuďmi - a teda som sa rozhodla to skúsiť!

Momentálne pracujem 9-5 čo zo mňa vysáva väčšinu chute do života 😅 No na trošku pozitívnejšiu nôtu, veľmi ľúbim svojich troch krásnych psíkov a ich šiši osobnosti. 🐶🐕🐩

Rada chodím na dlhé prechádzky, kamkoľvek v prírode a kde môžem cítiť čistý vzduch a priestor. A po prechádzkach sa rada odmením dobrou kvalitnou kávou mmm ☕

Mojim snom je cestovať toľko, koľko sa len dá, spoznávať nových ľudí, kultúry, pohľady na život a absolútny top by bolo, ak by som mohla v rámci cestovania aj pomáhať ľuďom či iným stvoreniam, čo to potrebujú.

Mám rada lapače snov, mandaly, čakry a všetko s tým spojené 😅 Mindfullness & Compassion 4ever ☮️

Pred vyše 8 rokmi som sa presťahovala do Írska, viac detailov som popísala v anglickej verzii môjho intra.

Prečo som podľahla práve Írsku? See below 😍

The Copper Coast, co Waterford

Connemara National Park, co Galway

Doolin Cliffwalk near The Cliffs of Moher, co Clare

Kylemore Abbey surroundings in the heart of Connemara

The Dog's Bay, co Galway

Nemyslím, že ešte treba niečo dodať? 😍

Nedávno som si uvedomila, že si už ani neviem predstaviť život vo vnútrozemí. More má jednoznačne svoje čaro. Vždy, keď stojím na kraji pevniny a predo mnou nič - len voda, uvedomím si, aké malé a bezvýznamné sú moje "problémy". Je to pre mňa jeden z najlepších druhov terapie, aka "check-in with self". Taktiež, completely "for free" 😁💸

Je Írsko mojou "final destination" na zapustenie koreňov? Ktovie.. Možno ak nájdem miesto rovnako krásne a s podobnou energiou - len trošku lepším počasím, dám sa zlákať (?) 😀

Tak to by bolo zatiaľ v skratke o mne asi všetko, teším sa na vaše komenty a ak máte akékoľvek tipy na Hive pre začiatočníkov ako som ja, neváhajte sa so mnou podeliť - každá rada nad zlato! 🙏

Prajem prekrásny zvyšok 2022 a teším sa na vás v 2023 ! 🍾🥂🎉

🔆Martina🔆

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now