Právě sleduju Michigan Senate Committee hearing

V Michiganu probíhá hearing. Zákonodárci se rozhodli vyslechnout lidi, kteří tvrdí, že došlo ve volbách k podvodům. Čekal jsem, že to bude něco podobného jako v Arizoně nebo Pensylvánii. Ty svědecké výpovědi jsou ale mnohem horší.

• Republikánští "challengeři", kteří mají dohlížet na kvalitu hlasovacích lístků, museli stát asi 4,5 metru od lístků (6 stop)
• Když s tím měli problém, dozorce řekl, že to měl lépe naplánovat
• Pokud se rozhodli přiblížit, byli nazýváni masovými vrahy, uráženi, slovně napadáni a vyvedeni policií
• Při vyvádění Republikánských vyzyvatelů (challengerů) se Demokrati smáli a pleskali
• Docházelo k dalším formám podvodů podobných těm, které jsem nakousl v předchozích příspěvcích
• Republikánští dobrovolníci se pustili do ověřování adres z hlasů odevzdaných prostřednictvím pošty. Někteří bydlí ve vyhořelých domech, v kostelech, nebo zemřeli v posledních desetiletích

Všechno to jsou odpřísáhlé výpovědi a na slyšení přijeli lidé z různých obvodů, výpovědi se shodují a vypadají autenticky. Kdyby byly naučené, někdo by snad udělal chybu, ale to jsem zatím nepostřehl...

Ve svém věku mám problém k něčemu takovému přistupovat s odstupem, protože nemám předchozí zkušenost, s kterou bych toto porovnal. O politiku jsem se zajímal vždy a nevybavuju si, že by vůbec konalo nějaké slyšení při předchozích volbách v USA, v ČR nebo v Anglii, které jsem sledoval. Přijde mi to silně znepokojující - proto také píšu hned další článek.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency