Digitex Merch

A.jpg

Svoji fotku jsem sem zatím nedal, jestli se pamatuji. Rozhodl jsem se to změnit. Přišel mi merch od Digitexu.

Na obrázku je z balíčku rouška a čepice (V-maska je vlastní). V balíčku byly také samolepky a tričko, na kterém nejde ani poznat, že je od Digitexu.

20200922_130058.jpg

To ostatně nejde ani na kšiltovce.

20200922_130240_HDR.jpg

Škoda, že jsem musel platit clo, neboť balík byl posílán z Ukrajiny. Celkem asi 610 korun.

Tričko i rouška jsou z dobrého materiálu a je to poznat. Černou roušku ale odložím na zimu. Absorbuje moc tepla.

Ze začátku bych to nepsal, ale když teď máme na ministerstvu Romana, možná se vyplatí trochu investovat do roušky. Možná i respirátoru. Viděl jsem jeden luxusní, s filtry okolo 1000, vyvinutý v Česku a s nadstandartní ochranou. To jde. Ale nutné to není, stejně se nemocím úplně vyhnout nemůžeme.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency