Červen 2021

Měsíčník.jpg

Po delší době, kdy jsem to flákal, chci trochu shrnout, jak vypadá můj trénink a kam jsem se posunul v přípravě na maraton. On totiž takovej deník pomáhá (mimo jiný) uvědomit si, že i když to tak na první pohled nemusí vypadat, člověk ty krůčky směrem k vytyčeným cílům dělá. Možná nejsou velký, ale jsou tam...

Za červen jsem odtrénoval bezmála 60 hodin. Z toho například:

  • cca polovina byl běh. Což se může zdát jako hodně, ale běhání je prostě požírač času. Během se dá v tréninku strávit třeba 3 hodiny. Zkuste ale 3 hodiny zkoušet stojky (pokud teda nejste profi handbalancer)... Naběhal jsem 172 kilometrů a to po silnicích, stezkách, štěrku i v kalužích. Běhal jsem za šílenýho vedra i v dešti. To, že budu objemově poddimenzovanej na maraton, už je mi pár měsíců jasný. Teď jde ale v první řadě o to, abych trénoval chytře, bez zranění a s co nejmenším počtem problémů. Není čas na hrdinství...
  • Vzhůru nohama jsem strávil čistýho času 9 minut (počítám jen úspěšný pokusy)

IMG_20210620_183005.jpg

  • Učím se taky pár nových drillů, přičemž některé mi jdou lépe a některé hůř

IMG_20210605_105312.jpg

  • Taky se pokouším obnovit svou sílu na kruzích. Striktní dip a chin-up ujdou (viz video). Muscle-up dám s vypětím všech sil a není to moc ke koukání.
  • No a moje qi-gongová výzva s @petrvl samozřejmě pokračuje pokusem číslo 2

Na červenec mám pak v plánu především poprvé překročit hranici 200 naběhaných kilometrů za měsíc a trochu apgrejdnout zbytek skillů.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
14 Comments
Ecency